خبرگزاری کار ایران

یک ماه پس از مصدومیت سه زن جوان؛

هنوز مقصر حادثه پارک ارم مشخص نیست

asdasd
کد خبر : ۱۷۵۵۹۱

«براساس اعلام سازمان استاندارد شفتی که برای این دستگاه(موش دیوانه) به کار گرفته شده بود که تاریخ مصرف آن گذشته بود و سازمانی که مسئولیت پارک ارم در اختیار آن است باید نسبت به زمان تعویض و استاندارد کردن آن اقدام می کرد.»

عضو کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران درباره حادثه اردیبهشت‌ماه در پارک ارم که به مصدومیت سه دختر جوان انجامید، گفت: هر نهادی که مسئول پارک ارم است باید پاسخگوی شهروندان در این حادثه باشد که چرا استاندارد مربوطه رعایت نشده است.

ابوالفضل قناعتی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به این پرسش که «تذکرات اعضای شورای شهر نسبت به حادثه پارک ارم چه سرانجامی داشت؟» اظهار کرد: اعضای شورای شهر زمانی که تذکراتی را نسبت به اتفاقاتی که در شهر رخ می دهد ارائه می کنند تاثیر گذار است، نمونه این تاثیر گذاری را می توان در فعالیت سازمان آتش نشانی مشاهده کرد که برای هر اتفاقی حداکثر توان این سازمان به کار گرفته می شود.

وی درباره حادثه اخیر پارک ارم گفت: براساس اعلام سازمان استاندارد شفتی که برای این دستگاه(موش دیوانه) به کار گرفته شده بود که تاریخ مصرف آن گذشته بود و سازمانی که مسئولیت پارک ارم در اختیار آن است باید نسبت به زمان تعویض و استاندارد کردن آن اقدام می کرد.

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران با بیان اینکه سازمانی که مسئولیت این کار را بر عهده دارد سازمانی نیست که پاسخگوی شورای شهر تهران باشد گفت: این به دلیل نبود مدیریت متمرکز است. اعضای شورای شهر در حد تذکر نقطه نظرات خود را اعلام می کنند، همانگونه که نسبت به قصور سازمان هواشناسی تذکراتی را اعلام کرده اند پارک ارم نیز زیر مجموعه هر نهادی که باشد کوتاهی کرده است و ما از آنها خواستیم پاسخی را نسبت به این مسئله بدهند که البته آنها پاسخی را نیز به شورای شهر ارائه کرده اند.

قناعتی با انتقاد از اینکه متاسفانه به دلیل نبود مدیریت یکپارچه شهری این امکان وجود ندارد که نسبت به کوتاهی و قصور سازمانها ورود جدی داشته باشیم، تاکید کرد: براساس اعلام سازمان استاندارد در این دستگاه شفتی که نگه دارنده واگن بوده است تاریخ انقضای آن تمام شده است.

وی در پاسخ به این پرسش ایلنا که «پارک ارم زیر مجموعه بنیاد مستضعفان است، آیا بنیاد نیز در این زمینه کوتاهی داشته است؟» گفت: بنیاد مستضعفان یا هر مجموعه ای که مسئول است باید پاسخگوی شهروندان و اتفاق حادثه پارک ارم باشدکه اگر دستگاه استاندارد بوده است چرا این مشکل پیش آمده و چرا نسبت به تعویض آن اقدامی نشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز