خبرگزاری کار ایران

در خراسان رضوی رخ داد:

توقیف پرایدی با ۴ میلیون تومان جریمه

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۶۳۷

«با بررسی مدارک راننده و پس از انجام استعلام لازم مشخص شد این خودرو دارای ۱۳۷مورد تخلف به مبلغ ۳۹ میلیون و ۱۴۰هزار ریال جریمه پرداخت نشده می‌باشد که پلیس ضمن اعمال قانون، خودرو را به پارکینگ منتقل کرد.»

خودرو پراید با بیش از ۳۹ میلیون ریال خلافی توسط پلیس راهور شهرستان درگز خراسان رضوی توقیف و روانه پارکینگ شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی شهرستان درگز با اعلام این خبر گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی شهرستان روز گذشته هنگام اجرای طرح ترافیکی یک دستگاه خودرو سواری پراید را که با سرعت غیرمجاز در حال تردد بود، متوقف کردند.

سرهنگ پاسدار حسین علی دهقان افزود: با بررسی مدارک راننده و پس از انجام استعلام لازم مشخص شد این خودرو دارای ۱۳۷مورد تخلف به مبلغ ۳۹ میلیون و ۱۴۰هزار ریال جریمه پرداخت نشده می‌باشد که پلیس ضمن اعمال قانون، خودرو را به پارکینگ منتقل کرد.

وی با بیان اینکه بیشترین عامل وقوع تصادف و حوادثرانندگی عامل انسانی است بیان داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی و هم چنین پلیس راه از ابتدای امسال ۲۶ وسیله نقلیه سبک و سنگین متخلف با بیش از ۱۰میلیون ریال خلافی را متوقف و از تردد آن‌ها جلوگیری به عمل آمده است.

سرهنگ دهقان در پایان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان وسایل نقلیه گفت: برابر قانون، تردد خودرو‌های دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده‌ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودرو‌ها توقیف خواهند شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز