خبرگزاری کار ایران

شامگاه جمعه:

کارگر ۱۶ ساله افغان در حریق یک کارگاه نجاری کشته شد

asdasd
کد خبر : ۱۷۲۲۰۹

در این حادثه که شامگاه گذشته در شهرک ولیعصر، خیابان حیدری جنوبی در اتاقک نگهبانی یک کارگاه چوب‌بری و نجاری در سوله‌ای به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داد، چهار کارگر تبعه افغانستان در میان شعله‌های آتش محبوس شدند.

وقوع آتش‌سوزی یک کارگاه چوب‌بری در جنوب شهر تهران به مرگ یک کارگر ۱۶ ساله منجر شد.

به گزارش ایلنا، در این حادثه که شامگاه گذشته در شهرک ولیعصر، خیابان حیدری جنوبی در اتاقک نگهبانی یک کارگاه چوب‌بری و نجاری در سوله‌ای به مساحت ۵۰۰ متر مربع رخ داد، چهار کارگر تبعه افغانستان در میان شعله‌های آتش محبوس شدند.

سخنگوی آتشنشانی تهران نشت گاز از سیلندر ۱۱ کیلویی و وقوع انفجاری خفیف را علت وقوع این حریق اعلام کرد و گفت: سه کارگر ۲۰،۲۵ و ۳۵ ساله افغان در جریان این حادثه آسیب دیده اما خود را به بیرون از اتاقک رساندند اما یک کارگر ۱۶ ساله در میان شعله‌ها باقی مانده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش نشانان برای اطفای حریق گفت: آتش نشانان پس از اطفای حریق با پیکر سوخته این کارگر ۱۶ ساله روبرو شده و وی را به عوامل اورژانس تحویل دادند. آن‌ها نیز پس از بررسی علائم حیاتی، مرگ این کارگر را تایید و اعلام کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز