خبرگزاری کار ایران

تسریع در صدور برگه‌های جدید آماده به خدمت در پلیس + ۱۰

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۵۹

برگه‌های آماده به خدمت پس از ثبت اطلاعات تحویل مشمولان می‌شود و مراحل طولانی ارسال برگه از طریق پست به در منازل خذف می‌شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: این سازمان در راستای خدمت رسانی و افزایش سرعت رسیدگی به وضعیت مشمولان، اقدام به صدور برگه آماده به خدمت جدید بلافاصله پس از ثبت درخواست مشمولان می‌نماید.

به گزارش ایلنا، ‌سرهنگ علیدوست معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا گفت: سازمان وظیفه عمومی ناجا در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به مشمولان و ارتقاء سطح خدمات الکترونیکی و همچنین افزایش سرعت رسیدگی به وضعیت مشمولان، از این پس نسبت به صدور برگه آماده به خدمت با طرح جدید و بلافاصله پس از ثبت درخواست مشمولان در دفا‌تر خدمات الکترونیک انتظامی(پلیس + ۱۰) اقدام می‌نماید.

سرهنگ علیدوست بیان داشت: برگه‌های آماده به خدمت پس از ثبت اطلاعات تحویل مشمولان می‌شود و مراحل طولانی ارسال برگه از طریق پست به در منازل خذف می‌شود.

معاون احضار و اعزام سازمان وظیفه عمومی ناجا خاطر نشان کرد: مشمولان می‌بایست در هنگام تحویل برگه آماده به خدمت از دفا‌تر، به شماره سریال و هولوگرام روی برگه دقت نمایند زیرا این برگه‌ها بدون شماره سریال و هولوگرام فاقد اعتبار بوده و قابل استناد نمی‌باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز