خبرگزاری کار ایران

دستگیری جاعلان اسکناس در کرج

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۰۳۴

مأموران در حین ورود به منزل، متهم را در حالیکه در حال از بین بردن کلیه آلات جرم با استفاده از ماشین لباسشویی بود، دستگیر کردند.

با هوشیاری مأموران پلیس اطلاعات استان البرز جاعلان حرفه‌ای اسکناس‌های جعلی که به صورت خانوادگی اقدام به جعل اسکناس و مدارک هویتی می‌کردند در حین امحاء مدارک جرم در ماشین لباسشویی دستگیر شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ حبیب ا‌لله صادقی رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز با اعلام این خبر گفت: در پی دریافت گزارش‌هایی مبنی بر تهیه و توزیع اسکناس‌های جعلی، مدارک هویتی و نگهداری سلاح و مهمات از سوی فردی به نام «ی - و» با همکاری همسر و یکی از دوستان خود در منطقه دولت آباد کرج در دستور کار مأموران اداره عملیات پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان البرز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس، پس از اطمینان از صحت و سقم خبر با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سردسته باند را تحت نظر قرار دادند و با کنترل ترددهای نامبرده در ‌‌نهایت در یک فرصت مناسب وارد مخفیگاه متهمان شدند.

سرهنگ صادقی بیان داشت: مأموران در حین ورود به منزل، متهم را در حالیکه در حال از بین بردن کلیه آلات جرم با استفاده از ماشین لباسشویی بود، دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: پس از انتقال مدارک جرم به خارج از ماشین لباسشویی، ۲ نفر دیگر از متهمان به نام‌های «س، ن» و «ن، م» را به همراه ۸ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان اسکناس ۱۰ هزارتومانی جعلی، تعدادی مدارک شناسایی، یک عدد مهر جعلی ژله‌ای، مقادیری مواد مخدر، یک دستگاه برش کاغذ اسکناس جعلی، تعداد دو دستگاه چاپگر رنگی و مقادیر زیادی اوراق چاپ اسکناس جعلی دستگیر شدند.

به گفته سرهنگ صادقی، متهمان در بازجویی‌های مأموران به جرم خود مبنی بر جعل اسکناس و مدارک هویتی اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز