خبرگزاری کار ایران

افزایش ۵۵ درصدی اعزام های عتبات عالیات نسبت به سال گذشته

کد خبر : ۱۵۴۷۸۳

تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار زائر ایرانی به عمره مشرف شده اند / برخی تأخیرها به سبب مشکلات فنی هواپیما رخ داده است / هم اکنون پروازهای عمره و عتبات با کم ترین تأخیر در جریان است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت اعلام کرد، اعزام های نوروزی عمره و عتبات عالیات در سال جاری نسبت به سال گذشته ۵۵ درصدی افزایش داشته است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی حج و زیارت، ناصر خدرنژاد با اشاره به اعزام های نوروزی عمره و عتبات گفت: اعزام های نوروزی عمره و عتبات از ۲۴ اسفند ماه آغاز شده و تا ۷ فروردین ماه سال ۹۳ ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه تعداد روزها و قیمت های نوروزی اعزام به عمره و عتبات با روزهای دیگر سال تفاوت می کند، گفت: این تفاوت، قیمت را اندکی افزایش داده است.

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت با اشاره به افزایش تعداد پروازهای قبل از نوروز به عربستان و عراق، خاطر نشان کرد: تاکنون بیش از ۳۷۰ هزار زائر ایرانی به عمره مشرف شده اند.

وی همچنین از تأخیرهای یک ماه پیش برخی پروازها به علت تغییر شرایط آب و هوایی سخن گفت و افزود: برخی تأخیرها به سبب مشکلات فنی هواپیما رخ داده است.

این مسوول وضعیت پروازها را مناسب ارزیابی کرد و افزود: هم اکنون پروازهای عمره و عتبات با کم ترین تأخیر در جریان است.

خدرنژاد ادامه داد: البته دو روز پیش با تأخیری ۲۴ ساعته در جده مواجه شدیم که ناشی از ایجاد مشکل فنی برای هواپیمایی ایران ایر بود، که این مشکل رفع شد و زائران به سلامت به آغوش میهن بازگشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز