خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی و نسل آینده

کد خبر : ۱۴۰۱۳۳

برآورد اولیه همایش ببن المللی و جشنواره تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی و نسل آینده ۲۰۰ میلیون تومان است.

ایلنا: اولین همایش بین المللی و جشنواره تغییر اقلیم، مسئولیت اجتماعی و نسل آینده ۲۴ تا ۲۷ بهمن ماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، «علیرضا اوجاقی» دبیر شورای سیاستگذاری این همایش در نشست خبری با بیان اینکه این همایش با دو رویکرد ملی و منطقه‌ای برگزار می‌شود، گفت: آشنایی و افزایش بینش و حمایت جامعه نسبت به مسئولیت اجتماعی شهروندان، ارتقای میزان آشنایی جامعه با پدیده اقلیم و آگاه سازی عمومی در مورد نقش و تکالیف افراد جامعه در مواجهه با تغییر اقلیم از اهداف این همایش است.

وی ادامه داد: در این همایش رئیس سازمان محیط زیست، اعضای فراکسیون محیط زیست مجلس، مدیران ارشد وزرای صنایع، نفت و نیرو‏، بنگاه‌های اقتصادی و انحصاری و اعضای شورای شهر تهران حضور خواهند داشت.

اوجاقی با اشاره به اینکه برآورد اولیه از برگزاری این همایش ۲۰۰ میلیون تومان است، ‌تصریح کرد: برگزاری چند پنل تخصصی با عنوان انرژی، اقتصاد محیط زیست و تعهدات بین المللی، فرصت‌ها و چالش‌ها و چند کارگاه آموزشی از دیگر برنامه‌های این همایش است.

وی همچنین از برگزاری اولین دوره مسابقات رقابت‌های علمی با همکاری اتحادیه صنایع هوایی و فضایی ایران، دانشگاه صنعتی شریف اساتید ایرانی خارج از کشور در این همایش خبر داد و تصریح کرد: این مسابقات در دو بخش دانش‌آموزی و دانشجویی با عنوان طراحی و ساخت اجاق خورشیدی و توربین بادی در مقیاس کوچک برگزار خواهد شد.

اوجاقی اعلام کرد: هزینه برگزاری این مسابقه نیز ۴۰ تا۵۰ میلیون تومان برآورد شده است.

وی درپایان گفت: در ۱۵ اسفند ماه امسال همزمان با روز درختکاری با حضور شخصیتهای علمی، هنری و ورزشی در محل باغ گیاه‌شناسی مراسم کاشت درخت برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز