خبرگزاری کار ایران

در جلسه هیات رییسه دانشگاه آزاد اسلامی تصویب شد:

حذف محدودیت سنی برای پذیرش دانش آموختگان ممتاز در تحصیلات تکمیلی

asdasd
کد خبر : ۱۳۳۰۷۲

هر گونه انحصار و محدودیت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از اساتید سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید برداشته شود.

ایلنا: در جلسه هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی که صبح امروز به ریاست حمید میرزاده رئیس دانشگاه و با حضور کلیه معاونان برگزار شد، محدودیت سنی برای پذیرش دانش آموختگان ممتاز بدون آزمون در مقاطع کار‌شناسی ارشد و دکتری حذف شد.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه، مقرر شد تمامی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی که مجوز اجرای دوره‌های تحصیلات تکمیلی را دارند، از اعضای هیات علمی واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی واجد شرایط در دوره‌های تحصیلات تکمیلی(ارشد و دکتری) به منظور راهنمایی رساله‌های تحصیلی استفاده کنند و در شرایط خاص نیز با تأیید هر واحد دانشگاهی مجری دوره‌های تحصیلی تکمیلی انتخاب استاد راهنما و مشاور از بین متخصصان با مدرک دکتری خارج از دانشگاه آزاد اسلامی نیز بلامانع است.

همچنین در این جلسه راه اندازی کمیته‌ای با مسئولیت معاونت پ‍‍ژوهش و فناوری و با عضویت معاونان آموزشی و مرکز آزمون به منظور تهیه دستورالعمل پیشنهادی برای پذیرش دانشجوی پژوهش محور به تصویب رسید.

میرزاده در این نشست تأکید کرد: به رغم تعدد واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، این مجموعه آموزشی تنها یک هویت واحد دارد و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی موظف به همکاری با هم هستند.

وی افزود: هر گونه انحصار و محدودیت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی برای استفاده از اساتید سایر واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی باید برداشته شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز