خبرگزاری کار ایران

با حکم رئیس سازمان غذا و دارو؛

سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد

کد خبر : ۱۳۲۲۸۹

با حکم رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، سید حسین صفوی به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد.

ایلنا: با حکم رسول دیناروند معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو، سید حسین صفوی به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مهندس سید حسین صفوی

سلام علیکم؛

با توجه به تعهد و تجربه ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به عنوان سرپرست اداره کل نظارت و ارزیابی تجهیزات و ملزومات پزشکی منصوب می‌شوید تا در چارچوب ضوابط و مقررات و رعایت جوانب شرعی انجام وظیفه نمایید. رعایت سیاست‌های کلان نظام سلامت و برنامه‌های مقام محترم وزارت و این سازمان سرلوحه اقدامات جنابعالی خواهد بود. کنترل و نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی باید در خدمت تامین سلامت مردم باشد. در این راستا اهتمام جدی جنابعالی به موضوع کنترل کیفیت و قیمت ملزومات و تجهیزات پزشکی و جلوگیری از واسطه گری‌های بیهوده در این عرصه، بسیار مهم خواهد بود. همچنین شفاف سازی فرایندهای کاری آن اداره کل و حذف اعمال سلیقه در انجام امور از اولویتهای کاری جنابعالی خواهد بود.
توفیق جنابعالی را در انجام وظیفه از درگاه قادر متعال مسئلت می‌نماید.

دکتر رسول دیناروند
معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز