خبرگزاری کار ایران

معاون امور فرهنگی کمیته امداد:

برخورداری ۴ هزار مددجوی کمیته امداد از خدمات مشاوره‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۳۰۱۸۰

بیش از ۴ هزار نفر از افراد مورد حمایت در شش ماهه نخست امسال جهت بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای به مراکز مشاوره تخصصی برون سازمانی ارجاع داده شده‌اند.

ایلنا: معاون امور فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: تعداد بیش از ۴ هزار و ۱۵۵ نفر از افراد مورد حمایت در شش ماهه نخست امسال جهت بهره‌مندی از خدمات مشاوره‌ای به مراکز مشاوره تخصصی برون سازمانی ارجاع داده شده‌اند.

به گزارش ایلنا، اکبر میرشکار با اشاره به بحثبرون سپاری خدمات مشاوره‌ای و بهره گیری از مشارکت و ظرفیت سایر مراکز در خصوص درمان هر چه سریع‌تر مشکلات و اختلالات روان‌شناختی خانواده‌های مورد حمایت، گفت: این امر علاوه بر بهره گیری از توان و پتانسیل بالای مشاوران این نهاد صورت می‌گیرد.

وی افزود: موارد ارجاع شده مربوط به موضوعاتی همچون سایر خدمات مشاوره‌ای، خدمات روانپزشکی، اعتیاد، مشاوره قبل از ازدواج و طلاق بوده است.

میرشکار در ارتباط با مراکز تخصصی مشاوره‌ای جهت بهره‌مندی مددجویان مورد حمایت از خدمات مشاوره‌ای، یادآور شد: مراکز مشاور خصوصی، کلینیکهای مشاوره‌ای کمیته امداد امام(ره)، مراکز مشاوره شهرداری، مراکز مشاوره آموزش و پرورش، بهزیستی، نیروی انتظامی و سایر مراکز مشاوره(دادگستری، بنیادشهید، ستاد مبارزه با مواد مخدر و سازمان زندان‌ها) از جمله این مراکز است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز