خبرگزاری کار ایران

تهران در عزای جانباختگان حادثه متروپل آبادان سیاهپوش شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۷۴۵

سازمان زیباسازی شهر تهران با اکران طرح‌های فرهنگی «سلام آبادان» و «پاره تن ایران آبادان» و همچنین سیاهپوش کردن و اهتزاز پرچم های عزا در سرتاسر شهر در سوگ جانباختگان حادثه متروپل آبادان به سوگ نشست.

به گزارش ایلنا از اداره ارتباطات و امور بین‌الملل سازمان زیباسازی شهر تهران، رضا صیادی با اعلام این خبر، گفت: همزمان با اعلام عزای عمومی در سراسر کشور تمامی سازه‌های تبلیغات فرهنگی سطح شهر با اکران «آبادان پاره تن ایران» و همچنین اهتزاز پرچم های اعضای و سیاه پوش کردن تمام معابر و گذرگاه ها و میادین اصلی شهر در عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل سهیم شد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه غم و عزای هموطنان جان باخته در حادثه مترو پل، غم تمام مردم ایران است، ادامه داد: به منظور همدردی با بازماندگان حادثه متروپل آبادان، تمام سازه های تبلغیات فرهنگی شهر تهران به اکران پیام های فرهنگی تسلیت به مردم آبادان و ایران اختصاص دادیم تا همراه با مردم سراسر ایران در عزای این حادثه جانگداز شریک باشیم.

گفتنی است، ریزش برج شماره دو ساختمان متروپل در دوم خرداد 1401، حادثه جانسوی را رقم زد که طی آن 29 نفر از هم وطنان آبادانی جان خود را از دست دادند و ملت ایران عزادار کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز