خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس تهران بزرگ:

عامل تیراندازی در خیابان طالقانی۲۴ ساله است/ متهم روز گذشته ۴ نفر را در شهریار کشته است/ موضوع امنیتی مطرح نیست

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۶۵۴۶

رئیس پلیس تهران بزرگ با اشاره به حادثه تیراندازی در خیابان طالقانی گفت: موضوع امنیتی مطرح نیست و پزشک پزشکی قانونی برای تایید صلاحیت روانی فرد اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در حاشیه دستگیری متهمی که صبح امروز در خیابان طالقانی در درگیری با ماموران، دو مامور را مجروح کرده بود، گفت: به دنبال حادثه‌ای که امروز در تهران رخ داد به اتفاق رئیس دادسرای جنایی توضیحاتی ارائه می شود.

وی ادامه داد: روز گذشته جنایتی در روستای بالابان در شهریار اتفاق افتاد و فردی اقدام به شلیک به ۶ نفر از نگهبانان کرد که در نتیجه ۴ نفر کشته و دو نفر مجروح شدند‌.

سردار رحیمی گفت: با اقدامات ویژه برای شناسایی قاتل از روز گذشته اقدامات لازم انجام و قاتل از محل متواری و در جای دیگری مخفی و امروز در خیابان طالقانی با پلیس درگیر شده و اقدام به شلیک می کند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: ۴ نفر مجروح شده اند با رشادت و پایمردی دو نفر از همکاران ما، فرد مسلح دستگیر شده است با بررسی های مشخص شده معلوم شد این فرد آن قاتل روز گذشته است و امروز هم قصد داشته به افراد دیگری صدمه بزند.

سردار رحیمی گفت: متهم ۲۴ ساله است و تیرهایی که در این حادثه شلیک شده با تیرهایی که روز گذشته در شهریار شلیک شده مطابقت دارد.

وی ادامه داد: باید توجه ویژه‌ای برای برخورد با استفاده کنندگان سلاح صورت بگیرد.

وی ادامه داد: انگیزه اش از درگیری با نگهبانان به دلیل اختلاف مالی بوده است. موضوع امنیتی مطرح نیست و صرفا اختلافات مالی بوده است. 

رحیمی خاطرنشان کرد: ماموران ما تلاش کردند که این فرد را زنده دستگیر کنند و تلاش کنند که به کسی آسیب نرسد. امروز هیچ تجمعی در محل حادثه نبوده است‌.

در ادامه این نشست شهریاری رئیس دادسرای جنایی گفت: متهم در روز گذشته براساس اعترافاتش اعلام کرد  با توجه به اختلافاتی که با نگهبانان داشته با تهیه سلاح اقدام به تیراندازی کرده است.

شهریاری گفت: بلافاصله به همراه بازپرس کشیک قتل در محل حاضر شدیم.از طریق کلانتری به ما اعلام شد که وی در خیابان طالقانی مشاهده شده است.انگیزه وی اختلافات مالی مطرح شده است.

وی ادامه داد: موضوعات امنیتی مطرح نیست و پزشک پزشکی قانونی برای تایید صلاحیت روانی فرد اقدامات لازم را انجام می دهد. متهم مدعی شده سلاح را از یکی از شهرستانها تهیه کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز