خبرگزاری کار ایران

شهدای انتظامی جان خود را فدای امنیت مردم کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۹۴۰

فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران در یادواره ۵۵۶ شهید پلیس رضوی، خداباوری، ولایت‌پذیری و توکل به خدا رارمز موفقیت برشمرد و بر ضرورت توجه به پاسداشت خانواده شهدا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «حسین اشتری» در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با تسلیت سالروز شهادت امام صادق (ع) اظهار داشت: زنده نگه داشتن نام شهدا و گرامی داشت آنان مانند شهادت بوده و یاد شهدا برای ما درس مقاومت است. 

وی افزود: امروز پیشرفت و سربلندی، اقتدار و عظمت و عزت انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و هدایت‌های حضرت امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و حضور مردم بصیر و ولایی است. 

فرمانده فراجا با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی بیش از یک هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی و امنیت و اقتدارکشور کرده است، یادآور شد: امروز میزبان بیش از ۵۰۰ خانواده معظم شهدای انتظامی در جوار بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) هستیم. 

سردار اشتری در بخش دیگری از سخنان خود، گفت: بیماری کرونا، تصادفات و حوادث مختلف جان افراد زیادی را گرفته است اما خانواده شهدا افتخار می‌کنند که عزیزان خود در راه برقراری امنیت مردم فدا کرده‌اند و به این عزت و سربلندی افتخار می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه توصیه شهدا به ما ایمان و اعتقاد قلبی به خدا و نصرت در برابر مشکلات است، افزود: باید به شهدای عزیز افتخار کنیم و بزرگداشت و یاد و خاطره آن‌ها را به عنوان یک ضرورت و نیاز امروز برای خود مدنظر داشته باشیم چراکه با تهدیدات و آسیب‌های بی‌شماری مواجه هستیم. 

فرمانده فراجا اخلاص، خدا باوری و توکل به خدا و ولایت‌پذیری را رمز موفقیت رزمندگان دفاع مقدس دانست و گفت که رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل عاشقانه و عالمانه و با کمترین امکانات در برابر دشمن بعثی که از همه امکانات بهره‌مند بود ایستادند و امروز هم خوشبختانه بنیه دفاعی ما در منطقه و در حوزه بین المللی قوی‌تر شده است. 

این مقام ارشد انتظامی با تاکید بر اینکه شهادت بالاترین مقام ونقطه اوج وتعالی انسان است، تصریح کرد: امروز با وجود این قدرت دفاعی همچنان اخلاص، توکل به خدا و ولایت‌پذیری که شهدا بر آن باور داشتند رمز موفقیت ما خواهد بود و اگر لطف شهدا و یاد آن‌ها نباشد به سختی خواهیم توانست در برابر تهدیدات مقاومت کنیم. 

سردار اشتری گفت: توصیه شهدا به ما این است که راه آن‌ها را ادامه دهیم و به نصرت الهی اعتماد و باور داشته باشیم و در برابر مشکلات به نصرت الهی اعتماد کنیم. 

وی از فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی و برگزار کنندگان این یادواره بزرگ تشکر کرد و گفت: خداوند را شاکر هستیم همزمان با سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) میزبان خانواده معظم شهدا هستیم و امیدواریم خدمتگزاری شایسته و لایق برای این عزیزان باشیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز