خبرگزاری کار ایران

رییس جمعیت هلال احمر:

بدون توقف با تمام قوا و تجهیزات؛ عملیات جست‌وجو ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۶۲۴

رییس جمعیت هلال احمر گفت: بدون توقف با تمام قوا و تجهیزات؛ عملیات جست‌وجو ادامه دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، پیرحسین کولیوند درباره آخرین وضعیت امدادرسانی و آواربرداری در محل ساختمان متروپل گفت: به محض اطلاع از حادثه نیروهای استانی و تمامی عوامل امداد و نجات در اینجا حاضر شدند. در حال حاضر نیز تمام امکانات و قوای جمعیت هلال احمر در اختیار آبادان است.

وی ادامه داد: عملیات باتوجه به وسعت حادثه و تهدیداتی که وجود دارد به دلیل عدم استحکام سازه کار بسیار سخت و پیچیده‌ای است، ادامه داد: ما باید نکات ایمنی را با دقت مد نظر داشته باشیم و با تمام شرایط به صورت شبانه‌روزی کار را انجام می‌دهیم.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: با تقسیم کار انجام شده کمیته‌های مختلفی تشکیل شده و تیم‌های روحی ‌روانی جمعیت هلال احمر در منطقه مستقر شده‌اند و با خانواده‌های مفقودین صحبت می کنند.

وی ادامه داد: اعلام کردیم که اگر خانواده‌ها مفقودی دارند به سامانه بهداشت و درمان آبادان تماس بگیرد و مشخصات را بدهند ما هم پیگیری می‌کنیم تا انشالله به نتیجه برسد.

کولیوند خاطرنشان کرد: عملیات امدادرسانی با تمام توان زیر نظر وزیر کشور در حال انجام است، اما عملیات گسترده است.

وی ادامه داد: نیروهای امدادی به صورت شیفتی و ۲۴ ساعته در حال انجام عملیات جست‌وجو و نجات در ساختمان متروپل هستند و لحظه‌ای عملیات متوقف نمی‌شود.

رییس جمعیت هلال احمر خاطرنشان کرد: ما با توان‌قوا و به روزترین تجهیزات برای تسریع عملیات، حاضر هستیم اما وسعت و شدت سانحه و خطر ریزش ساختمان بشدت بالاست و همین موضوع استفاده از تجهیزات به‌روز را پیچیده می‌کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز