خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

اعلام محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۵۴۰۸

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته را اعلام کرد.

 سرهنگ احمد شیرانی، رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین محدودیت‌های ترافیکی در پایان هفته گفت: با توجه به تعطیلات پایان هفته تردد موتورسیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۴ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۷ خرداد ۱۴۰۱ از محورهای کرج_ چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران_ سمنان_ مشهد و بالعکس ممنوع است البته تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

وی ادامه داد: همچنین در محور کرج چالوس تردد انواع تریلر کامیون و کامیونت از این محور کماکان ممنوع است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور خاطرنشان کرد:تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۱ از کرج و ابتدای آزادراه تهران شمال به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ الی ۲۴ همان روز از مرزن آباد به سمت کرج و تهران به صورت یکطرفه خواهد بود.

سرهنگ شیرانی با بیان اینکه محور هراز تردد کلیه تریلرها از محور هراز کماکان ممنوع است، تصریح کرد: کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ الی ۲۴ روز چهارشنبه تاریخ ۴ خرداد ۱۴۰۱ و همچنین از ساعت ۱۶ الی ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ ۵ و ۶ خرداد ۱۴۰۱ از محور هراز ممنوع است.

وی ادامه داد: تردد کلیه وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۲ روز جمعه مورخ ۶ خرداد ۱۴۰۱ از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۶ الی ۲۲ همان روز در صورت اعلام مأموران مستقر در محل از آب اسک به رودهن محدوده مشا به صورت یک طرفه است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور انتظامی کشور تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد با هماهنگی اجرای محدودیت‌ها کان لم‌یکن تلقی می‌گردد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز