خبرگزاری کار ایران

وزیر کشور وارد آبادان شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۹۱۹

وزیر کشور برای بررسی حادثه ریزش ساختمان متروپل و سرعت بخشیدن به امدادرسانی حادثه دیدگان، وارد آبادان شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی بامداد سه شنبه برای بررسی آخرین وضعیت حادثه ساختمان متروپل آبادان به این شهر سفر کرد.

وزیر کشور، پیش از سفر به آبادان، در تماس تلفنی با استاندار خوزستان خواستار به کارگیری همه امکانات برای امدادرسانی به حادثه دیدگان این ساختمان و همچنین معرفی متخلفان به مراجع قضایی شده بود.

این سفر در شرایطی انجام شد که وجود ریزگردها، پرواز وزیر کشور را به تاخیر انداخته بود.

افشار دارابی دوشنبه شب و پیش از این سفر، گفت: دکتر وحیدی در ادامه تصمیم گرفت شخصا به آبادان سفر کند تا از نزدیک روند امداد و نجات را پیگیری شود اما برج مراقبت فرودگاه های کشور اعلام کرد به دلیل وقوع پدیده گرد و خاک امکان پرواز به آبادان میسر نیست. 

مشاور وزیر کشور اظهار داشت: با این حال به صورت تلفنی و ویدیو کنفرانس با استاندار و مسئولان مربوطه ارتباط دارد و دستورات لازم را نیز صادر کرده است. 

رییس مرکز ارتباطات وزارت کشور تاکید کرد: از لحظه وقوع این حادثه وزیر کشور به استاندار اعلام کرد همه امکانات استان را برای امداد و نجات مصدومان و گرفتار شدگان در این حادثه به کار گیرد و چنانچه کمبود امکاناتی وجود داشته باشد وزارت کشور آن را از استان های دیگر تامین می کند. 

دارابی اضافه کرد: لحظه به لحظه مسائل مربوط به حادثه متروپل آبادان از طریق وزیر کشور رصد و دستورات لازم نیز توسط ایشان ابلاغ می شود. 

بخش‌هایی از مجتمع ۱۱ طبقه متروپل در خیابان امیری آبادان حوالی ساعت ۱۲ و ۳۰ دقیقه دوشنبه فرو ریخت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز