خبرگزاری کار ایران

اعلام آخرین محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید خدایی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۸۰۸

جانشین مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ آخرین وضعیت ترافیکی و محدودیت‌های ترافیکی تشییع پیکر شهید خدایی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ عباس اوتادی، جانشین مرکز فرماندهی و کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ درباره اعلام وضعیت ترافیک صبحگاهی و اعلام محدودیت ترافیکی تشییع پیکر شهید صیاد خدایی گفت: در ورودی‌های شرقی شهر تهران، بزرگراه شهید بابایی به سمت غرب از مقطع نوبهار حجم بار ترافیک تا ورودی بزرگراه شهید صیاد شیرازی گزارش شده است.

وی ادامه داد: در بزرگراه شهید سلیمانی به سمت غرب از خیابان کرمان تا مقطع سید خندان شاهد بار ترافیکی سنگین هستیم. همچنین در بزرگراه شهید زین‌الدین از روی پل امام علی (ع) تا خیابان پاسداران دارای بار صبحگاهی هستیم. همچنین در ورودی‌های غربی در بزرگراه شهید همت به سمت شرق از بلوار جنت آباد تا خیابان گاندی و در بزرگراه حکیم از خیابان ستاری تا خیابان شیخ‌بهایی شاهد حجم بار ترافیک هستیم. همچنین جنوب به شمال بزرگراه شیخ‌فضل‌الله نوری از پل جناح شاهد حجم بار ترافیکی سنگینی هستیم.

سرهنگ اوتادی تصریح کرد: در جنوب به شمال بزرگراه یادگار امام از مقطع خیابان صالحی شاهد بار ترافیکی هستیم تا خیابان ایوانک. همچنین در جنوب به شمال بزرگراه نواب صفوی نیز از پل نهم دی تا ورودی به تونل توحید و همچنین در بزرگراه جلال از روی پل شیخ‌فضل‌الله نوری تا زیرگذر گیشا شاهد بار ترافیکی سنگینی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: باتوجه به تشییع پیکر شهید حسن صیاد خدایی از مقطع میدان امام حسین تا میدان شهدا محدودیت‌هایی را در طول خیابان ۱۷ شهریور و معابر ورودی به خیابان ۱۷ شهریور خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز