خبرگزاری کار ایران

همکاری های بهداشتی ایران و قطر در جام جهانی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۴۷۶۸

وزیر بهداشت کشورمان در دیدار حنان محمد الکواری، وزیر بهداشت قطر که در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو صورت گرفت، با اشاره به سابقه دیرینه روابط دو کشور جمهوری اسلامی ایران و قطر گفت: باتوجه به برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر، دولت جمهوری اسلامی ایران آمادگی کمک به برگزاری هر چه مطلوبتر این رویداد و همچنین همکاری های بهداشتی در آن را دارد.

به گزارش ایلنا به نقل از وبدا، بهرام عین اللهی در حاشیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت در ژنو، در دیدار  خانم حنان محمد الکواری، وزیر بهداشت قطر اظهار داشت: روابط ایران و قطر در حوزه سلامت از دیرباز، مطلوب بوده و محورهایی برای تقویت همکاری های مشترک بین دو کشور وجود دارد. 

وی افزود: سرمایه گذاری در حوزه سلامت و گسترش همکاری های علمی بین دو کشور مانند برگزاری کنگره های علمی، تبادل استاد و دانشجو، اعطای بورسیه، تبادل اطلاعات در موضوعات مختلف حوزه سلامت به ویژه در موضوع بیماری های غیرواگیر می تواند به تقویت نظام سلامت دو کشور کمک کند.

خانم حنان محمد الکواری، وزیر بهداشت قطر نیز در این دیدار خواستار گسترش تعاملات دو کشور در حوزه بهداشت و درمان شد و بر تبادل دستاوردهای نظام سلامت دو کشور تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز