خبرگزاری کار ایران

توقیف ۴۱۸ هزار لیتر سوخت در مرزهای آبی هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۹۳۰

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور از کشف ۸ محفظه پلاستیکی موسوم به مشک ماری حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل در مرزهای آبی استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار «احمدعلی گودرزی» در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان مستقر در مرزهای آبی سیریک در اجرای طرح ضربتی مبارزه با قاچاق فرآورده‌های نفتی با انجام کار اطلاعاتی و گشت زنی‌های هدفمند از قصد قاچاقچیان مبنی بر انتقال مقادیر قابل توجهی سوخت به وسیله محفظه‌های پلاستیکی موسوم به مشک ماری مطلع و رسیدگی به موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه پس از بررسی صحت خبر، مرزبانان به محل مورد نظر اعزام شدند، افزود: قاچاقچیان به محض مشاهده مرزبانان اقدام به فرار کردند که با سرعت عمل مأموران ۲ شناور توقیف، ۵ نفر دستگیر و ۸ عدد مشک ماری حاوی ۴۱۸ هزار و ۵۰۰ لیتر گازوئیل کشف شد.

فرمانده مرزبانی انتظامی کشور با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش سوخت‌های کشف شده را ۱۱۳ میلیارد ریال و ۷۶۵ میلیون ریال برآورد کردند، اظهار داشت: سوخت‌ها به شرکت پخش فرآورده‌های نفتی میناب تحویل شد.

سردار گودرزی با قدردانی از عملکرد موفق مرزبانان در مبارزه با قاچاق کالا و سوخت، اظهار کرد: مرزبانان با توکل بر خداوند متعال و ائمه اطهار (ع) و همچنین آمادگی عملیاتی و رزمی با هرگونه تجاوز مرزی و قاچاق در مرزها برخورد قاطعانه خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز