خبرگزاری کار ایران

افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارکنان شهرداری تهران/ چرا هزینه ورزش را برای جوانان بالا برده‌اید؟

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۷۴۹

عضو شورای شهر تهران از افزایش ۴۰ درصدی حقوق کارکنان شهرداری تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حبیب کاشانی، عضو شورای شهر تهران در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر تهران با اشاره به اضافه حقوق کارکنان شهرداری تهران گفت: علیرغم مشکلاتی که وجود دارد، شهرداری تهران یک قدم بسیار مهم برای کارکنان برداشته است.

وی ادامه داد: پول شهردای از عوارضی است که مردم پرداخت می‌کنند و تحقق بودجه با مشکلاتی همراه است اما شهرداری تهران قدم بسیار بزرگی برداشت و ۴۰ درصد حقوق کارمندان را افزایش داد تا بتوانند با آرامش بیشتر در خدمت به مردم گام موثر بردارند و من از این بابت از شهرداری تهران تشکر می‌کنم.

عضو شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: در دوره‌های گذشته هدف ما این بود که ورزش را در اختیار همه قرار دهیم چراکه ورزش شادی‌آفرین و وحدت آفرین است. در همین راستا ۳۰۰ زمین چمن و چندین و چند ورزشگاه افتتاح شد در ۲۵ ماه کرونا ورزشگاه‌ها تعطیل بود اما اخیرا اتفاقی که افتاده، این است که شهردار تهران بررسی کند ما نقض غرض انجام می‌دهیم.

کاشانی با بیان اینکه ایجاد این مراکز برای این بوده است که ورزش در اختیار جوانان باشد، خاطرنشان کرد: در حال حاضر شاهد هستیم که برای این ورزشگاه‌ها مزایده برگزار می‌شود و هر کسی پول بیشتری بدهد از آن بهره‌برداری می‌کند. ما از معتاد متجاهر حمایت می‌کنیم و میلیاردها تومان برای آن هزینه می‌کنیم اما از سوی دیگر جوانانی را که آماده هستند، هزینه ورزش را برای آن‌ها بالا برده‌ایم.

وی ادامه داد: با این مسئله با جدیت برخورد می‌شود، چراکه ما برای درآمد این‌ها را نساخته‌ایم و نقض غرض است و پیمانکاری که بیشتر می‌دهد واگذار می‌شود. ما به معتادان متجاهر کمک می‌کنیم این‌افراد برای خودشان تقریبا هر هفته کلاس دارند در سرای محلات جمع می‌شدند و شکرگزاری می‌کردند در منطقه ۱۰ دیگر اجازه تشکیل این جلسه را نمی‌دهند و معاونت اجتماعی در این خصوص گزارش دهد بعضا در پارک از طریق نیروی انتظامی اجاه نمی‌دهند در سرای محلات هم ما اجازه نمی‌دهیم. برای این افراد هزینه می‌شود که ترک کنند اما بعد اجازه برگزاری جلسات را به آن‌ها نمی‌دهیم.

در ادامه این تذکر چمران گفت: نرخ‌هایی که شهرداری می‌گذارد از سازمان تربیت بدنی کمتر است اما ما متاسفانه از سازمان تعزیرات حکومتی جریمه میلیاردی شده‌ایم و دادگاه رفتیم و دادگاه اول به نفع ما رای داده و دادگاه دوم نیز به نفع ما رای داده و دادگاه تجدید نظر با دستور وزیر دادگستری وقت برگزار شد و به ضرر شورا رای داده و ۲۶ میلیارد تومان باید جریمه بپردازد چراکه نرخ زمین‌هایش زیاد بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز