خبرگزاری کار ایران

طهرانچی خبر داد:

ساخت شهرک برای اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۷۲

ریاست دانشگاه آزاد در مورد تامین مسکن برای اعضای هیات علمی و کارکنان هیات امنا گفت: قرار است با ویژگی معماری ایرانی اسلامی شهرک‌هایی برای همکاران داشته باشیم و با رفع موانع و قراردادی که با وزات راه داریم نسبت به زیرساخت‌های این کار اقدام کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدمهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد گفت: نسل جوان ما دیگر به مدرک صرف نیازمند نیست. ما باید به سمت آموزش بسترساز دانش بنیان برویم دانشی که عمیق و کاربردی است و اقبال عمومی دارد.

او افزود: از پژوهش غیرهدفمند به پژوهش حل مسئله برویم که بنابر نیازها و آمایش سرزمینی شکل می گیرد.

طهرانچی توصیح داد: در هر شهری با توجه به گستردگی دانشگاه آزاد جوانان زیادی وارد دانشگاه می شوند و دانشگاه آزاد می‌تواند در حل مسائل اجتماعی نقش آفرینی کنند که برایش تدابیری داریم.

طهراچی با اشاره به افزایش حقوق گفت: ساختار نظام استخدامی به گونه ای بود که فاصله ای ایجاد شده بود. با این اقدامات اصلاحاتی جدی در حقوق هیات علمی صورت می گیرد تا اختلافات قبلی نه تنها وجود نداشته باشد بلکه حقوق اعضای هیات علمی افزایش یابد.

او در مورد کارمندان دانشگاه آزاد گفت: به صورت پلکانی ۵۸، ۴۰ و ۲۷ درصد تغییر درآمدی برای اعضای هیات علمی داریم و فوق العاده خاص واحد هم برای آنها در نظر گرفتیم که ارتقای جدی در معیشت آنها ایجاد می شود.

وی در مورد تامین مسکن برای اعضای هیات علمی و کارکنان هیات امنا گفت: قرار است با ویژگی معماری ایرانی اسلامی شهرک‌هایی برای همکاران داشته باشیم و با رفع موانع و قراردادی که با وزات راه داریم نسبت به زیرساخت‌های این کار اقدام کنیم.

طهرانچی در ادامه با اشاره به رخداد گام دوم و رویداد عصرامید گفت: از ۸ تا ۱۱ خرداد ماه رخداد ویژه ای رقم می‌زنیم و از بین ۸ هزار ایده و طرح افرادی برگزیده شده اند. خود ایده به تنهایی نمی تواند جذب سرمایه کند بلکه ایده‌آرایی، مشتری پروری و معرفی می‌خواهد.

طهرانچی با تاکید بر اینکه رویداد عصر امید منحصر به دانشجویان دانشگاه آزاد نیست گفت: عصر امید برای جوانان از دانشگاه آزاد یا غیردانشگاه آزاد فرصتی است که جوان ایده اش را معرفی کند و سرمایه‌گذاری مطمئن داشته باشد. امروز ۸۵ درصد هر فعالیتی را دانش شکل می‌دهد. در دو دهه قبل ۱۵ درصد هرفعالیت تولیدی دانش بود اما امروز ۸۵ درصد هرکسب و کار جدی را دانش شکل می‌دهد. همکارانم شش ماه تلاش کردند تا فضای تعاملی تشکیل بدهند و گروه خاصی به فضا دسترسی نداشته باشد بلکه هر جوان ایرانی می‌تواند ایده‌اش را اعلام کند و افقی را برای کارش ببیند و امیدواریم این رویداد نقطه عطف باشد. بنابراین در دانشگاه آزاد ما نگاه نخبگانی داریم، اما این دانشگاه که دانشگاهی از مردم و برای مردم است فضا را انحصاری نمی‌بیند و برای عموم فضا باز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز