خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد خبر داد؛

توزیع بیش از ۲۸ میلیون غذای گرم و افطاری ساده در ماه رمضان

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۴۳۳

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) از توزیع بیش از ۲۸ میلیون غذای گرم و افطاری ساده در ماه رمضان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) صبح امروز (شنبه) در آیین تجلیل از برگزیدگان طرح ۳۱۳ (طرح پیگیری و رفع مسائل فرهنگی، معیشتی و حمایتی روستائیان) با بیان اینکه رزمایش کمک‌های مومنی و اطعام‌ مهدوی در کمیته امداد ماندگار شد، اظهار داشت: امسال در ماه مبارک رمضان ۲۸ میلیون غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع شد.

وی با بیان اینکه طرح ۳۱۳ که با هدف همراهی روحانیون با مددجویان کمیته امداد و برطرف شدن مشکلات آن‌ها اجرا شده موفق بوده است، گفت: ۵۳ درصد از مددجویان کمیته امداد خانم و سرپرست خانوار هستند و وقتی همسر یک روحانی با این مددجو هم‌ کلام‌ می‌شود می‌تواند بخشی از مشکلات آن‌ها بیان و برطرف شود.

بختیاری با بیان اینکه حضور روحانیون‌ باعث ایجاد یک تحول شده است، افزود: امیدوارم این تعداد خانواده گسترش پیدا کند و آماده‌ هستیم از ۶۰۰‌ خانواده به سه هزار خانواده ارتقا پیدا کند. 

رئیس کمیته امدا خاطرنشان کرد: تقویت  خودباوری و خوداتکایی در بین‌ مددجویان باعث می‌شود تا آن‌ها دچار آسیب‌های اجتماعی نشوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز