خبرگزاری کار ایران

کارگاه تخصصی ورزش در زندان‌های استان تهران تشکیل شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۳۵۳

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان‌های استان تهران گفت: حضور هیات های ورزشی به ویژه هیات ورزش های همگانی در زندان ها، راهی برای مشارکت جامعه در عرصه اصلاح و تربیت است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل جمیاری در اولین جلسه کارگروه تخصصی ورزش و تربیت بدنی در زندان های استان تهران با اشاره به لزوم ارتقای روحیه اجتماعی و بازسازی شخصیتی زندانیان اظهار داشت: انتصاب رابطین ورزشی و سپردن مسئولیت به خود زندانیان در قالب شوراها و انجمن ها موجب خودباوری و همکاری بین مددجویان می شود که لازم است در زندان ها با برنامه ریزی دنبال شود.

معاون سلامت،اصلاح و تربیت زندان های استان تهران تاکید کرد: گسترش امر تربیت بدنی در زندان ها علاوه بر سلامت جسمی و روانی، موجب ارتقای روحیه جوانمردی و حس رقابت شده و فرصتی مناسب در اختیار زندانیان قرار می دهد که قبلا فضا و امکانی برای ورزش نداشتند.

وی ادامه داد: بر اساس رسالت سازمان زندان ها، سه گروه زندانیان، سربازان وظیفه و کارکنان در زندان ها به عنوان جامعه هدف در برنامه ریزی های ورزشی شامل ورزش صبحگاهی و رشته های تخصصی مورد توجه قرار گرفته اند تا علاوه بر تاثیرات مثبت در تقویت سلامتی جسم، آسیب های زندان کاهش یابد و در برنامه های هر کدام از این گروه ها، ساعتی در روز و هفته زمانی برای ورزش گنجانده شود.

جمیاری با دعوت از صاحب نظران، ورزشکاران و نیکوکاران جهت توسعه امکانات ورزشی در زندان های استان تهران گفت: حضور هیات های ورزشی به ویژه هیات های ورزش های همگانی در زندان ها، راهی برای مشارکت جامعه در عرصه اصلاح و تربیت، ترویج امر پهلوانی، روحیه جوانمردی و بازگشت زندانیان به زندگی سالم است.

 در اولین جلسه کارگروه تخصصی ورزش و تربیت بدنی که با حضور مسئولان و کارشناسان تربیت بدنی زندان های استان تهران و در محل سالن کنفرانس اداره کل برگزار شده بود، مشکلات و راهکاری موجود در زمینه توسعه امر ورزش مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفته، در پایان مصوبات کارگروه به امضای اعضاء رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز