خبرگزاری کار ایران

حضور پلیس در کوتاه ترین زمان در محل حادثه ایلام /اقدام شجاعانه فر ما نده انتظامی استان ایلام

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۱۰۶

معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: اقدام فرماندهی انتظامی استان ایلام در حادثه اخیر قابل تحسین است و شخص فرمانده انتظامی استان در این خصوص بسیار شجاعانه عمل کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور که به منظور بررسی حادثه کشته و زخمی شدن تعدادی از کارکنان اداره کل اموال تملیکی به استان ایلام سفر کرده بود، در جمع  خبرنگاران گفت: کسی که دست به این اقدام جنون آمیز و جنایت آمیز زده و متاسفانه باعث کشته شدن ۵ نفر و خودکشی خود و مجروحیت تعدادی شد، ناشی از یک اختلاف کاری در محیط کار با مدیر مربوطه بود و بر اساس بررسی هایی که انجام گرفته قبل از دست زدن به چنین جنایتی تهدیداتی را نسبت به همکاران خود داشته است.           

این مقام ارشد در ادامه اظهار داشت: استاندار از لحظه اول حادثه با بنده در تماس بودند و امور را به خوبی مدیریت کردند و مجروحین حادثه زیر ۱۰ دقیقه به بیمارستان منتقل و به نحو شایسته ای تحت درمان قرار گرفتند.

مجید میر احمدی" در خاتمه ضمن تمجید از عملکرد انتظامی استان اظهار داشت: پلیس در این موضوع بسیار خوب عمل کرد، در کوتاهترین زمان خودش را به محل رساند، و اقدام شجاعانه فرمانده انتظامی استان قابل تحسین و تمجید بوده و او اولین فردی بود که با فداکاری و ریسک بالا خودش را وارد ساختمان محل حادثه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز