خبرگزاری کار ایران

اجتماع بزرگ سپاهیان محمدرسول الله (ص) با حضور سردار سلامی و استاندار تهران در جوار حرم مطهر امام خمینی (ره)

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۳۰۹۹

به مناسبت گرامیداشت سوم خرداد، اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) در جوار حرم امام راحل و با حضور فرمانده کل سپاه پاسداران و استاندار تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران؛ اجتماع بزرگ سپاهیان محمد رسول الله (ص) به مناسبت سوم خرداد و در راستای گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، صبح امروز با حضور سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران، محسن منصوری استاندار تهران، سید عباس جواهری معاون سیاسی اجتماعی استاندار تهران محسن نایبی معاون امنیتی و انتظامی استاندار تهران، حمید زمانی فرماندار شهرری و فرماندهان بلندپایه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در جوار مرقد مطهر امام خمینی (ره) با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. 

این اجتماع بزرگ از بسیجیان و سپاهیان تهران بزرگ در قالب رزمایش «فاتحان خرمشهر؛ فاتحان قدس» به همت سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ برگزار شد. 

گفتنی است در این آیین نظامی که با نمایش‌های مختلف اقتدار بسیجیان همراه بود، حدود ۵۰ هزار نفر از گردان‌های مختلف بسیجی حضور داشتند و آیین سان نظامی با نظارت سرلشکر سلامی اجرا شد. 

سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در این اجتماع اظهار داشت: امروز در جوار حرم ملکوتی احیاگر مجد و عظمت اسلام در عصر حاضر امام راحل عظیم الشان و در جوار شهیدان والامقام انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بار دیگر لشکریان آسمانی رسول خدا روی زمین صف کشیده‌اند. 

وی خطاب به بسیجیان افزود: شما امتداد آن نسل عظیم و با شکوهی که خرمشهر را آزاد کرد، هستید. شما ادامه‌دهندگان راه حاج احمد متوسلیان هستید. اولین لشکری که به لبنان اعزام شد لشکر محمد رسول الله (ص) بود و اولین فرمانده رشیدی که در آن میدان به اسارت گرفته شد شهید حاج احمد متوسلیان بود. این نشان می‌دهد این فاتحان بیت المقدس بشارت‌دهنده آزادی مسلمان از شر رژیم صهیونیستی بوده و به سوی بیت المقدس در حال حرکت هستند. 

سردار سلامی عنوان کرد: شما در سخت‌ترین حادثه تاریخ در مقابل آن صف بهم پیوسته و آرایش فشرده جهانی ایستادید و مقاومت کردید. تاریخ این عزم راسخ شما را ثبت خواهد کرد و شما همچون استوانه‌های مستحکم امنیت کشور و انقلاب و مظاهر تجلی روح اسلام در عصر حاضر هستید. 

فرمانده سپاه تصریح کرد: تاریخ را همیشه مردانی می‌سازند که وقتی بر هدفی متعهد می‌شوند بر آن استقامت بورزند. امروز استقلال و کرامت ما به این وابسته است که در صحنه دفاع از انقلاب باقی بمانیم. 

وی سپس گفت: دشمن همواره در کمین است و هرگاه شما پیروزی می‌آفرینید او می‌خواهد شما را از رسیدن به قله‌های بلند محروم کند. اما دشمن هنوز ملت ایران را نشناخته است و درود خدا بر این ملت که همواره نابودگر اوهام دشمن است. 

سردار سلامی ادامه داد: کاخ سفید هیچ‌وقت از طراحی توطئه علیه ملت ایران دست برنداشته اما در عین حال ملت بزرگ ایران همواره خنثی‌گر تمام این توطئه‌ها بوده است. دشمن در حال غروب است و شما همانند خورشید به سمت میانه آسمان در حال حرکت هستید. 

فرمانده کل سپاه عنوان کرد: برادران عزیز بسیجی؛ شما مظاهر امداد و حیات ملت ایران هستید. پایگاه‌های مقاومت را به پناهگاه امن مردم تبدیل کنید و به امداد مردم بشتابید و همیشه در حوادث سخت شما اولین کسی بوده‌اید که به کمک مردم شتافته‌اید. 

وی خاطرنشان کرد: امروز هم در این شرایط سخت اقتصادی باید اولین کسی باشید که به یاری مردم می‌شتابید. به زودی در جایی نماز می‌خوانید که امروز آرزوی آن را دارید و بدانید این آرزوی بزرگ هم به زودی محقق می‌شود که به امامت پیشوای مسلمانان در صحن مسجد الاقصی نماز بخوانید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز