خبرگزاری کار ایران

دستگیری قاچاقچی بزرگ تحت تعقیب

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۹۹۰

مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان، یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر و از سرشبکه‌های اصلی انتقال مواد افیونی را دستگیر کردند.

به گزارش ایلنا، سردار «احمد طاهری»، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با اعلام این خبر اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با اشراف اطلاعاتی خود از ورود چندساعته یک قاچاقچی بزرگ و تحت تعقیب به شهر زاهدان مطلع و دستگیری او را در دستور کار قرار دادند. 

وی افزود: این قاچاقچی بزرگ طی چند سال اخیر با اجیر کردن افراد شرور و مسلح به صورت کاروانی، از طریق مناطق صعب العبور دشت سمسور و کویر لوت، اقدام به قاچاق و انتقال محموله‌های بزرگ مواد مخدر به استان‌های خراسان جنوبی، سمنان و دیگر استان‌های شمالی کشور می‌کرد. 

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: باندهای تحت هدایت این قاچاقچی تاکنون چندین مورد درگیری مسلحانه با مأموران انتظامی در منطقه شرق و جنوب شرق کشور داشته‌اند که این درگیری‌ها منجر به کشف چندین تن مواد مخدر شده است. 

به گزارش پایگاه خبری پلیس، این مقام ارشد انتظامی در استان سیستان و بلوچستان در ادامه گفت: تلاش پلیس برای به دام انداختن این قاچاقچی حرفه‌ای ادامه داشت تا اینکه امروز صبح تیم‌های عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از چندین شبانه روز تلاش و رصد اطلاعاتی موفق به رد زنی این قاچاقچی ۴۰ساله در یکی از محلات شهر زاهدان شدند و او را که تنها برای چند ساعت، برای انجام یک کار شخصی، در مرکز استان آفتابی شده بود، در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر کردند. 

سردار طاهری در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضائی گفت: مبارزه با قاچاق مواد مخدر به عنوان بلایی خانمان سوز در اولویت کار پلیس استان است و جان برکفان انتظامی در برخورد با سوداگران مرگ از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز