خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد:

فوت یک عابر پیاده در اثر تصادف با خودروی سواری/ راننده متواری شد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۷۵۰

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از تصادف منجر به فوت سواری متواری با عابر پیاده در محدوده گل‌ها به جنوب قبل از فتح و تشدید مجازات برای راننده متواری این حادثه خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار کرد: به گفته شاهدان عینی حاضر در صحنه تصادف در ساعت ۱۵:۴۰ ظهر دیروز و در مسیر گل‌ها به جنوب قبل از فتح، یک دستگاه سواری متواری به شدت با عابر پیاده برخورد کرد.

وی افزود: پس از این حادثه متأسفانه عابر پیاده که قصد عبور از این محدوده را داشته بر اثر شدت ضربه وارده در محل حادثه فوت و راننده پس از دیدن این صحنه از محل حادثه متواری شد که بلافاصله پس از این حادثه عوامل منطقه ۲۱ پلیس راهور فاتب در محل حضور یافتند و ضمن ایمن سازی محل نسبت به بررسی علل و عوامل این حادثه پرداختند.

شریفی در خصوص مجازات فرار از صحنه حادثه مطابق با ماده ۷۱۹ قانون مجازات اسلامی گفت: هر گاه مصدوم احتیاج به کمک فوری داشته و راننده با وجود امکان رساندن مصدوم به مراکز درمانی و یا استمداد از مأمورین انتظامی از این کار خودداری کند و یا به منظور فرار از تعقیب، محل حادثه را ترک و مصدوم را رها کند حسب مورد به بیش از دو سوم حداکثر مجازات مذکور در مواد ۷۱۴ و ۷۱۵ و ۷۱۶ این قانون محکوم خواهد شد و دادگاه نمی‌تواند در مورد این ماده تخفیف قائل شود.

وی افزود: در صورت بروز هرگونه تصادف اعم از خسارتی و جرحی و خدای ناکرده فوتی در سطح معابر ضمن حفظ خونسردی خود ابتدا و قبل از هرگونه اقدامی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس حاصل نموده و پلیس را در جریان تصادف قرار دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز