خبرگزاری کار ایران

شناسایی ۷ هزار خرده‌فروش مواد مخدر در تهران/ انهدام ۵ باند بزرگ

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۴۲۰

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه ۷ هزار خرده‌فروش مواد مخدر در تهران شناسایی شده اند، گفت: در هفدمین مرحله از طرح ظفر ۵ باند بزرگ مواد مخدر منهدم و ۲۲ قاچاقچی عمده دستگیر شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح ظفر با اشاره به دو کلنگ زنی در مرکز مهر سروش گفت: برای اجرای این دو پروژه بالغ بر ۱۷ میلیارد تومان پیش بینی شده است.  دو مرکز را به این دهکده سلامت را اضافه می کنیم.

وی با اشاره به اجرای هفدمین مرحله طرح ظفر گفت: رویکرد طرح ظفر مبارزه همه جانبه با خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر است.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: در این مرحله از طرح ظفر بالغ بر ۲ تن مواد مخدر کشف و ضبط شد و همچنین ۵ باند بزرگ منهدم شد. ۲۲ قاچاقچی عمده نیز در این مرحله از طرح ظفر دستگیر شدند.همچنین ۵۵ دستگاه خودرو توقیف و ۱۶۰۰ نفر از خرده فروشان دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: بالغ بر ۳۷۳۰ نفر از معتادان متجاهر هم جمع آوری شدند.

رییس پلیس پایتخت تصریح کرد: عمده مشکل ما در بحث مبارزه با معتادان متجاهر کمبود ظرفیت است. حدود ۱۱ هزار و ۲۰۰ تا ۱۱ هزار و ۵۰۰ نفر را جمع آوری کردیم اما حدود ۸۰۰۰ تا ۱۰۰۰۰ نفر کمبود ظرفیت داریم. در این خصوص نیز ستاد مبارزه با مواد مخدر، شهرداری تهران و هم استانداری قول داده‌اند که ظرفیتها را ایجاد کنند و قطعا اگر ظرفیت ایجاد شود نیروی انتظامی این آمادگی را دارد که کمتر از دو الی سه روز این ها را جمع آوری کند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه در کنار جمع آوری معتادان متجاهر، برخورد جدی و قاطع با خرده فروشان که حدود ۷ هزار نفر از این افراد نیز شناسنامه دار هستند و در تهران شناسایی شده اند، هم جزو الزامات است تا بتوانیم وضعیت تهران را در خصوص مواد مخدر سرو سامان دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز