خبرگزاری کار ایران

معاون وزیر آموزش و پرورش مطرح کرد:

لزوم توجه به عدالت تربیتی در مناطق محروم و مرزی

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۲۳۲۹

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: باید نگاه جدی به سند تحول بنیادین داشته باشیم تا از عهده این مأموریت سنگین برآییم.

به گزارش ایلنا، احمد محمودزاده در دیدار با استاندار خراسان شمالی اظهار کرد: مأموریت آموزش و پرورش سنگین است و نگاه به این مأموریت با توجه به سند تحول بنیادین و اسناد بالا دستی باید به گونه‌ای باشد که فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت شوند.

او بر تربیت نیروی انسانی، جهادی، خودسازی و تمدن ساز تاکید کرد و گفت: نگاه جدی باید به سند تحول بنیادین داشته باشیم تا از عهده این مأموریت سنگین برآییم.

معاون وزیر آموزش و پرورش به نقش شورای آموزش و پرورش اشاره داشت و بیان کرد: شورای آموزش وپرورش ظرفیت مناسبی برای کمک و مساعدت به نهاد آموزش و پرورش، بویژه در پیشبرد اهداف آموزشی و تربیتی در مناطق مرزی و محروم است.

 رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش آمادگی کامل را دارد در کنار استان‌ها قرار بگیرد تا از ظرفیت استان‌ها جهت بالا بردن کیفیت تعلیم و تربیت استفاده شود.

محمودزاده در پایان گفت: در این راستا قطعاً باید توجه ویژه به ظرفیت قرارگاه جهادی، عدالت تربیتی به مناطق محروم و مرزی داشته باشیم و در صدد رفع مشکلات آنان برآییم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز