خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۱۲۳۷

استاندار تهران با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و اکنون قیمت نان ثابت است، تاکید کرد که با هرگونه کم‌فروشی و گران فروشی برخورد جدی خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محسن منصوری در جلسه شورای آرد و نان استان با تاکید بر اینکه نباید نوسانی در زمینه آرد و نان ایجاد شود، اظهار داشت: موضوع آرد و نان خط قرمز ما است و رئیس جمهور هم بر عدم افزایش قیمت نان تاکید دارند، همچون گذشته انتظار داریم اتحادیه آرد و نان در تامین نان با همه توان پای کار باشد.

وی در ادامه ضمن اشاره به برگزاری نشست آنی کارگروه های آرد و نان در فرمانداری ها و تاکید بر عملی شدن مصوبه‌های جلسه شب گذشته، افزود: شایعاتی مبنی بر کمبود آرد مطرح شده است، این درحالی است که به لحاظ موجودی و ذخیره آرد وضعیت بسیار مطلوبی داریم.

استاندار تهران با اشاره به ایجاد صفوف برخی نانوایی ها که طی چند روز گذشته به دلیل نگرانی‌های کاذب شکل گرفته است، تاکید کرد: از فردا ساعت کار نانوایی ها دو ساعت بنا به تشخیص فرمانداران افزایش خواهد یافت تا خدمت رسانی به صورت مستمر و جدی انجام شود.

استاندار تهران به طرح جامع دولت در زمینه نان که از دو ماه آینده اجرایی خواهد شد، اشاره کرد و گفت: در مورد سهمیه‌های آرد و نان، فرمانداران می‌توانند در این دو ماه نسبت به افزایش سهمیه تصمیم گیری کنند.

بنابراعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، منصوری با اشاره به لزوم تسریع در توزیع اقلام احتکار شده، گفت: سهمیه نانوایی‌های متخلف را باید به سرعت بین سایر نانوایی‌ها تقسیم کرد، همچنین برای نانوایی‌های فاقد پروانه، مجوز فعالیت ۲ ماهه در دستور کار قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دولت برنامه‌ای برای افزایش قیمت نان ندارد و در حال حاضر قیمت نان ثابت است، تاکید کرد: با هرگونه کم فروشی و گران فروشی برخورد جدی خواهد شد.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: در زمینه حمل و نقل آرد نیز برنامه ریزی های خوبی انجام شده و مقرر شد در هر شهرستان خط تلفن اختصاصی به گزارشات مردمی اختصاص یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز