خبرگزاری کار ایران

سقوط مرد جوان از آبشار

asdasd
کد خبر : ۱۲۳۰۱۱۴

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از سقوط مردی جوان از آبشار به دلیل انداختن عکس خبر داد.

 

جلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۱۲:۰۲ ظهر امروز حادثه سقوط از ارتفاع در روستای رندان در ارتفاعات کن سولقان به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

وی با بیان اینکه بلافاصله گروه امدادونجات ایستگاه ۷۴ به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: آتش نشانان بخشی از مسیر را با خودرو و بخشی دیگر را با پای پیاده طی کرده و به محل رسیدند، آنان پس از حضور در محل مشاهده کردند که یک گروه از جوانان حدودا ۳۰ ساله برای تفریح و کوهنوردی به این منطقه رفته بودند که یکی از آنان هنگام انداختن عکس یادگاری به پایین آبشار سقوط کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطرنشان کرد: این جوان در پایین آبشار افتاده  و دچار مصدومیت شده بود، عوامل آتش‌نشانی این فرد  را به روی برانکارد قرار داده و با طی کردن مسیری او را در پایین مسیر به عوامل اورژانس تحویل دادند تا به مراکز درمانی منتقل شود.

 ملکی با بیان اینکه در این حادثه عکس انداختن در موقعیتی نامناسب چنین خاطره تلخی را رقم زده است، گفت: لازم است شهروندانی که قصد صعود به ارتفاعات را دارند حتما آشنایی کامل با محیط داشته باشند و برای انداختن یک عکس نیز جان خود را به خطر نیاندازند.

وی تصریح کرد: این عملیات در ساعت ۱۴:۳۵ به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز