خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت:

تعالی سازمانی در گرو بهره‌وری منابع انسانی است

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۹۲۰۰

بهروز رحیمی در جلسه شورای مدیران معاونت توسعه وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت مدیریت و رهبری نوین در سازمان گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعالی سازمانی، بهره‌وری منابع انسانی است که نوع مدیریت نوین نقش بسزایی در پیشبرد این مهم دارد.

به گزارش ایلنا، بهروز رحیمی با اشاره به اهمیت کار تیمی در همه مجموعه‌های معاونت توسعه بیان کرد: هیچ تیمی در جهت موفقیت قدم برنمی‌دارد مگر با هم‌فکری و کار تیمی که این مهم در حوزه کار معاونت توسعه از ارزش بالایی برخوردار است.

وی با اشاره به موضوع کنترل تورم و جلوگیری از رانت در ادامه بیان کرد: دولت قصد دارد در راستای بهبود و بالا بردن شرایط اقتصادی کشور در خصوص ارز ترجیحی به‌صورت پلکانی برنامه‌هایی را در نظر بگیرد که به‌هیچ‌عنوان فشاری بر مردم وارد نشود.

رحیمی درادامه گفت: به فرموده مقام معظم رهبری، باید کشور را به سمتی هدایت کنیم که از اقتصاد پویا و فعالی برخوردار باشد و باید در برخی از سیاست‌ها بازنگری کنیم که در مجموعه وزارت بهداشت مدیریت و یا حذف ارز ترجیحی قطعاً به نفع سیستم خواهد بود.

رحیمی بابیان این‌که سازمان‌های بیمه‌گر موظف به پرداخت مطالبات وزارت بهداشت هستند، گفت: در شرایط فعلی مطالبات وزارت بهداشت در سازمان‌های بیمه‌گر در حال جمع‌بندی جهت پرداخت است که بخشی از مطالبات از بیمه سلامت وصول شده و در حال تخصیص و پرداخت به دانشگاه‌ها و سازمان‌های زیرمجموعه وزارت بهداشت است.

وی در ادامه گفت: منابع انسانی در وزارت بهداشت از ارزشمندترین منابع محسوب می‌شوند و با جدیت تأکیددارم که رفاهیات پرسنلی باید در راستای تأمین معیشت آنان تمام و کمال پرداخت شود و به این مهم توجه ویژه داشته باشید.

معاون وزیر بهداشت بابیان این‌که بهره‌وری سازمانی و منابع انسانی را باید ارتقا دهیم، بر لزوم اجرای دقیق وظایف، پیدا کردن راه‌کارهای کاربردی و استفاده از روش‌های مدیریتی نوین تأکید داشت.

بهروز رحیمی با اشاره به اهمیت مدیریت و رهبری نوین در سازمان گفت: یکی دیگر از مهم‌ترین عوامل مؤثر بر تعالی سازمانی، بهره‌وری منابع انسانی است که نوع مدیریت نوین نقش بسزایی در پیشبرد این مهم دارد.

رحیمی بابیان این‌که امید داشتن همراه با عملکردی قوی آینده را به‌خوبی رغم میزند گفت: اطمینان دارم که آینده روشن است و قطعاً اتفاقات خیلی خوبی در پیش داریم و گشایشی صورت خواهد گرفت و باید با جدیت و روحیه انقلابی در همه ابعاد کاری عمل‌گرا باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با اشاره به اهمیت اجرای قانون جوانی جمعیت در پایان گفت: قرارگاه جوانی جمعیت در وزارت بهداشت با حضور مستمر دکتر عین‌الهی برگزار می‌شود و وظیفه پشتیبانی از این قرارگاه بر عهده معاونت توسعه است و طبق دستور مقام عالی وزارت تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم که به بهترین شکل ممکن به وظایف خود را در این حوزه انجام دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز