خبرگزاری کار ایران

هیئت قضایی محاکم تهران از زندان تهران بزرگ بازدید کردند

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۸۴۷۹

هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

به گزارش ایلنا به نقل از قوه قضاییه، در راستای سیاست و برنامه‌های تحولی ستاد محاکم و همچنین اجرای دستورالعمل کاهش جمعیت کیفری زندان، طبق برنامه ریزی و برنامه از پیش اعلام شده هیئت قضایی محاکم تهران به سرپرستی عادل ترازوی‌زر معاون قضایی رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران در امور حقوقی از زندان تهران بزرگ بازدید کردند.

عادل ترازوی‌زر در بازدید از زندان تهران بزرگ ضمن تشکر از مدیران، مسئولان و پرسنل این زندان اظهارکرد: در راستای تاکیدات رئیس قوه قضائیه مبنی بر توجه کافی به امور زندانیان، برنامه زمانبندی ماهانه بازدید از زندان‌های تهران که پس از تنظیم به تائید و تصویب رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران رسیده به تمامی مجتمع‌های قضایی ۲۴ گانه تهران و زندان‌های مذکور ابلاغ شده است.

معاون امور حقوقی محاکم تهران در ادامه بیان‌کرد: طبق برنامه ریزی انجام شده در هر ماه حداقل سه نوبت بازدید از زندان های مورد نظر توسط سرپرستان مجتمع‌های قضایی تهران و قضات مربوطه صورت می‌پذیرد.

عادل ترازوی زر در پایان گفت: از جمله اهداف این بازدیدهای برنامه ریزی شده می‌توان به بازدید حضوری از زندان‌ها، مراقبت بر نحوه نگهداری زندانیان، استماع اظهارات و مشکلات زندانیان و صدور دستورات مقتضی جهت حل مشکلات آنان از سوی همکاران قضایی اشاره کرد.

در این ملاقات و بازدید سه ساعته که معصومی سرپرست مجتمع قضایی قدس و جمعی ازقضات مجتمع‌های قضایی قدس و کارکنان دولت و شهید مفتح حضور داشتند، طبق برنامه ریزی با استقرار در محل تعیین شده و پذیرش زندانیان مرتبط با ستاد محاکم و این سه مجتمع، موضوعات و مشکلات حداقل ۲۵۰ نفر از زندانیان مرتبط استماع و ضمن بررسی مشکلات، دستورات و ارشادات لازم را به مراجع ذیربط صادر کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز