خبرگزاری کار ایران

حمایت کمیته امداد از بیماران صعب العلاج/پرداخت ماهانه ۲۰۰ هزارتومان بابت پرستاری این بیماران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۷۸۳۵

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از اختصاص بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار در سال گذشته به بیماران صعب العلاج خبر داد و گفت: هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ مددجوی بیمار صعب العلاج و خاص از خدمات کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند.

به گزارش ایلنا، سید ابوالفضل پرپنچی به مناسبت  ۱۸ اردیبهشت روز بیماران صعب العلاج و خاص با بیان اینکه هم اکنون بیش از ۳۴۰۰ مددجوی بیمار صعب العلاج و خاص از خدمات درمانی کمیته امداد در استان تهران بهره مند می شوند، گفت: از این تعداد بیش از ۲۹۰۰ مددجو به بیماری‌های صعب العلاج مبتلا هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، افزود: سال گذشته بیش از ۴ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به  این گروه از جامعه هدف تحت حمایت اختصاص یافته است.

وی با اشاره به اینکه تمامی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد  استان تهران دارای بیمه درمانی هستند، گفت: بیماران خاص علاوه بر این، جهت دریافت خدمات درمانی از رعایت نظام ارجاع معاف هستند.

پرپنچی با اعلام اینکه هزینه فرانشیز بیماران صعب العلاج تحت حمایت کمیته امداد تا ۱۰۰ درصد پرداخت می‌شود، اظهار کرد: همچنین در سال ۱۴۰۰ ، ۲۰دستگاه اکسیژن ساز  از محل کمک های خیّران تهیه و در اختیار مددجویان نیازمند قرار گرفت.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، ادامه داد: همچنین با مساعدت های کمیته امداد هزینه‌های خدمات کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری و ....  پرداخت  و تجهیزات درمانی مانند ویلچر، تخت و تشک طبی  و ...  متناسب با نیاز مددجویان بیمار تهیه و در اختیار آنان قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه حدود ۲۸۰نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان تهران افراد ناتوانی هستند که به تنهایی توانایی مراقبت از خود را ندارند و نیازمند پرستار هستند،خاطرنشان کرد: این نهاد ماهانه  ۲۰۰ هزار تومان هزینه مراقبت به این مددجویان پرداخت می‌کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، پرپنچی یادآور شد: سال گذشته نیز طی تعامل با بیمه آتیه سازان حافظ ، تعداد ۳۶۰ نفر از مددجویان بیمار صعب العلاج  از مساعدت های بلاعوض  اسناد درمانی  برخوردار شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز