خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران اعلام کرد؛

روش‌های پرداخت زکات فطریه در استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۵۱۵۲

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: دفاتر و پایگاه‌های کمیته امداد در سراسر استان و روش‌های غیر حضوری برای دریافت زکات فطریه مردم استان تهران پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد و دبیر شورای زکات استان تهران با اعلام روش های پرداخت زکات فطریه از طریق این نهاد در استان تهران، افزود: با رعایت شیوهنامههای بهداشتی،پایگاههای کمیته امداد  استان تهران در مساجد،مصلیها و مراکز برگزاری نماز عید فطر برای جمع آوری زکات فطریه نمازگزاران مستقر میشوند و مردم مؤمن و نیکوکار میتوانند با مراجعه به این پایگاهها و همچنین دفاتر کمیته امداد سطح استان نسبت به پرداخت زکات فطریه اقدام کنند.

وی با اعلام روش های غیرحضوری پرداخت زکات فطریه، گفت: کد دستوری  #۵*۰۲۱ * ۸۸۷۷ * ( ستاره ۸۸۷۷  ستاره ۰۲۱ ستاره ۵ مربع )، تلفن گویای ۷۳۵۵ و درج عدد ۱۵ به صورت تفکیکی برای پرداخت فطریه عام و سادات پیش بینی شده است.

پرپنچی، شماره کارتهای کمیته امداد استان تهران را برای پرداخت زکات فطریه به شرح ذیل اعلام کرد:

شماره کارت  ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۵۹۴۶۰ ( ویژه فطریه عام)

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۶۷۷۳۷  ( ویژه فطریه سادات )

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۷۶۰۰۱  ( ویژه کفاره غیرعمد)

شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۸۴۲۷۸  ( ویژ کفاره عمد )

مدیرکل کمیته امداد استان تهران،خاطرنشان کرد: مبالغ جمع آوری زکات فطریه با رعایت موازین شرعی در اسرع وقت به حساب خانواده های نیازمند واریز می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز