خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به صدا درآمده

asdasd
کد خبر : ۱۲۲۴۶۶۶

استاندار تهران گفت: در مسئله فلسطین هدف‌گذاری دقیق داریم و آن هدف‌گذاری محو کامل اسرائیل است، در جزئیات و کلیات نابودی اسرائیل نکته‌ها داریم و شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به صدا درآمده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، محسن منصوری در سخنرانی روز قدس شهرستان ورامین که در مصلای بزرگ صاحب الزمان برگزار شد، اظهار داشت: راهپیمایی روز قدس بعد از دو سال وقفه با شکوه و جلال برگزار شد و حضور پرشور مردم در مراسم راهپیمایی بعد از چند دهه نشان پایبندی مردم به نظام و تجدید میثاق مردم با آرمانهای امام خمینی (ره) است. 

وی افزود: مسله فلسطین برای جمهوری اسلامی ایران یک موضوع سیاسی نیست بلکه مسئله اعتقادی و دینی است، حاج قاسم شهید آزادسازی راه قدس است و این شهید بزرگوار اساس مبارزه خود را برای براندازی این غده سرطانی گذاشته بود و اساسا موضوع قدس برای نظام ما راهبری و استراتژیک است و به فرموده مقام معظم رهبری مسئله فلسطین باز کننده راه فرج برای ما است و مسئله اصلی مسلمانان جهان فلسطین است که بر گرفته از اعتقادات دینی ما مسلمان است. 

استاندار تهران عنوان کرد: فلسطین محدود به یک مکان و زمان نیست، محور مقاومت در همه عرصه‌ها در حال مبارزه با اسرائیل است، جوانان مقاومت هر روز در حال مبارزه با اسرائیل هستند و عرصه مبارزه را بر آن‌ها تنگ کردند، فلسطین نماد مبارزه با حق و باطل است، ایران اسلامی محور مقاومت است. 

منصوری سپس گفت: تبیین دقیق مسائل قدس و فلسطین باید به درستی انجام شود، در مسئله فلسطین هدف‌گذاری دقیق داریم و آن هدف‌گذاری محو کامل اسرائیل است، در جزئیات و کلیات نابودی اسرائیل نکته‌ها داریم و صدای شکسته شدن استخوان‌های اسرائیل به صدا دار آمده است. 

وی در مورد مذاکرات در مورد فلسطین تصریح کرد: در مسئله قدس و فلسطین عده‌ای کوتاهی کردند، با مذاکرات اشتباه حق و حقوق فلسطین را از بین بردند، این افراد روش و اصول مذاکرات را بلد نبودند، افراد مذاکره کننده دارای مشکل بودند، کشوری که صد در صد آن متعلق به مردم فلسطین بود را با چهار درصد معامله کردند این چه روش مذاکره است که تمامیت ارضی یک کشور را در مذاکرات واگذار کنی و ۴ درصد بگیری، جوانان مومن فلسطینی پای کار آمده‌اند و به زودی به تمام مسائل فلسطین ورود خواهند کرد و حق مردم فلسطین را که ۷۰ سال پایمال شده را خواهند گرفت. 

استاندار تهران ادامه داد: در مسأله مبارزه فلسطین هزینه دادیم و در ادامه مبارزه‌ها هم هزینه خواهیم داد، راهبرد ایران اسلامی در مسأله فلسطین صادقانه و شجاعانه است و هر هزینه‌ای که در جهت دفاع از مردم فلسطین باشد خواهیم داد، کشور‌های همسایه عربی منطقه در حال مذاکره با اسرائیل هستند، بابت این موضوع ضربه خواهند خورد، عادی‌سازی روابط کشورهای منطقه را محکوم می‌کنیم چرا که این حرکت کشور‌های عربی متطقه بسیار زشت است و اولین کشوری که اقدام به مذاکره با اسرائیل را کرد مصر بود و در ادامه کشور‌های کوچک عربی خلیج فارس بودند که رابطه با اسرائیل را آغاز کردند. 

وی خاطرنشان کرد: دشمن در مسئله فلسطین بیکار نیست، آن‌ها در حال نقشه چینی و مانع پیشروی نیروهای فلسطینی هستند، دشمنان به دنبال تسلط کامل بر منطقه هستند، برنامه کامل دشمن تسلط کامل بر منطقه یعنی از نیل تا فرات است و دستیابی به تمامی منابع و انرژی منطقه است و هر روز نقشه جدید طراحی و برنامه ریزی می‌کنند، نمونه بارز این نقشه‌های شوم ایجاد گروهای تکفیری داعش است تا ذهن مردم از مسله اصلی دور شود. 

منصوری در ادامه تاکید کرد: دشمنان نظام به دلیل حمایت جمهوری اسلامی ایران از فلسطین یک جنگ تمام عیار در همه عرصه‌ها را علیه ایران راه انداختند، شما با رصد فضای مجازی می‌بینید که دشمن با برنامه ریزی از قبل تعیین شده به دولت و مجلس و زیر ساخت‌های نظام حمله‌ور شده است و علت این حمله‌ها به دولت و نظام محور بودن جمهوری اسلامی ایران در مبارزه و مقاومت در برابر استکبار است. 

وی تاکید کرد: دولت آیت الله رئیسی یک دولت مردمی و غمخوار مردم است و عزم جدی برای رفع مشکلات اقتصادی دارد، کارگزاران دولت به فکر خدمت به مردم هستند، به دنبال در آمد به خود نیستند، شک نکنید مشکلات در حال رفع شدن است ولی زمان بر است و در حال برنامه ریری برای رفع کامل مشکلات هستیم. 

وی گفت: مردم انقلاب اسلامی ایران همیشه از آرمان‌ها و ارزش‌های والای نظام حمایت کردند و همیشه در وسط میدان بودند و اجازه ورود استکبار را ندادند و نخواهند داد، برای حفظ آب و خاک کشور بیش از۲۲۰ هزار شهید را تقدیم انقلاب کردند. 

استاندار تهران خاطرنشان کرد: سنت و وعده‌های خداوند حتمی است و وعده داده اگر تلاش‌ها صادقانه باشد نتیجه خوب حاصل می‌شود و در مسئله فلسطین نیز این گونه است که خداوند وعده غلبه مستضعفین را داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز