خبرگزاری کار ایران

آتش سوزی در خیابان فدائیان اسلام/ یک جوان ۱۸ساله جان باخت

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۹۰۶۸

سخنگوی سازمان آتش نشانی از آتش سوزی در یک ساختمان دو طبقه که منجر به فوت یک جوان ۱۸ساله شد خبر داد.

«جلال ملکی» در گفت و گو با خبرنگار ایلنا در خصوص حادثه آتش سوزی در یک ساختمان واقع در خیابان فدائیان اسلام گفت: ساعت ۴:۵۹ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش سوزی در خیابان فدائیان اسلام به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد. 

او ادامه داد: سه ایستگاه به همراه تجهیزات لازم و پشتیبانی به محل اعزام می‌شوند. آتش‌نشان‌ها در زمان کمتر از ۴ دقیقه به محل می‌رسند و مشاهده می‌کنند در طبقه هم کف یک ساختمان دو طبقه که مغازه فروش تجهیزات پزشکی با یک درب کرکره‌ای مشبک است کاملا در آتش شعله‌ور بود. 

ملکی افزود: واحد بالایی این ملک یک مهدکودک بود که در آن ساعت تعطیل بود و اگر این اتفاق در روز رخ می‌داد می‌توانست وضعیت را بحرانی کند. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی با اشاره به عملیات انجام شده در محل حادثه گفت: همزمان آتش نشان‌ها مقابله با آتش را آغاز کردند و حجم زیادی از شعله به بیرون می‌زد. اطلاعات اولیه حاکی از آن بود فردی در داخل مغازه حضور دارد و با توجه به قفل بودن درب مغازه عملیات از بیرون آغاز شد و بلافاصله درب کرکره‌ای را نیز باز کردند و به داخل نفوذ کردند و بعد از مدتی همزمان با خاموش کردن آتش یک فرد حدودا ۱۸ ساله را پیدا کردند که به تایید عوامل اورژانس فوت شده بود. 

ملکی گفت: در ساعت ۷:۲۰ محل حادثه تحویل مالک و عوامل انتظامی داده شد. 

سخنگوی سازمان آتش نشانی تاکید کرد: اگر قرار است کسی در محیطی استراحت کند در نباید از بیرون قفل باشد چرا که در صورت بروز حادثه اضطراری به دلیل قفل بودن درب از بیرون نمی‌تواند خارج شود. 

او تاکید کرد که این موارد باید مدنظر قرار گیرد و راه خروج نباید کاملا قفل شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز