خبرگزاری کار ایران

وحیدی:

اولویت برنامه‌های وزارت کشور تقویت استان‌های مرزی برای گسترش مناسبات با همسایگان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۷۲۵۴

وزیر کشور تاکید کرد: وزارت کشور از طریق استان های مرزی به دنبال گسترش مرزهای تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی در حاشیه همایش ملی ایران و همسایگان در گفتگو با خبرنگاران گفت: توسعه روابط با همسایگان همواره از جایگاه بسیار مهمی در سیاست‌های بالادستی کشور داشته و دولت سیزدهم با عزم و اراده جدی به دنبال تعمیق مناسبات اقتصادی و تجاری با کشورهای همسایه است.

وزیر کشور با بیان اینکه سیاست‌های همسایگی از جمله اولویت مهم سیاست خارجی دولت سیزدهم است، خاطرنشان کرد: با اقدامات و تلاشهای انجام گرفته توسعه روابط با همسایگان در شرایط خوبی قرار دارد و خوشبختانه برخی از کدورت ها رفع شده و باید این مسیر را با انگیزه بالا ادامه دهیم.

وحیدی به نقش مهم وزارت کشور در توسعه روابط با همسایگان اشاره کرد و گفت: وزارت کشور از طریق استان های مرزی به دنبال گسترش مرزهای تجاری و اقتصادی با کشورهای همسایه است و البته سایر وزارتخانه ها هم مثل وزارت اقتصاد تلاشهای خوبی را در این راستا آغاز کرده است.

وزیر کشور در ادامه در پاسخ به پرسش خبرنگاری درخصوص حضور تماشاگران برای بازی‌های تیم ملی گفت: با توجه به علاقه مردم برای حضور و تشویق تیم ملی با تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا موافقت شد که با شرایط بهداشتی تعداد مشخصی از تماشاگران برای تشویق تیم ملی در ورزشگاه حضور داشته باشند.

وحیدی درخصوص موضوع مقابله با زمین خواری هم گفت: جلوگیری از زمین خواری از جمله موضوعات مهم و در دستور کار وزارت کشور است و از طریق استانداری های سراسر کشور این مساله با جدیت  دنبال می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز