خبرگزاری کار ایران

به همت سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی انجام شد:

تقدیر از دبیران مجمع خیرین مناطق ۲۲گانه

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۹۹

سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی شهرداری تهران در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س)، دخت نبی اکرم (ص) از دبیران مجمع خیرین مناطق ۲۲گانه تجلیل کرد .

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی این سازمان ، احمد احمدی صدر مدیر عامل سازمان رفاه ، ضمن تبریک روز زن و گرامی داشت مقام مادر گفت :امروزه دست خدا از آستین شما بیرون آماده تا یاری گر افراد نیازمند باشید و شما نزد خداوند از جایگاه ویژه ای برخوردارید.

احمدی صدر  با تاکید بر اینکه سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی با تمام قوا در کنار خیرین ایستاده است گفت : تلاشمان براین است تا هر قدمی که برمیدارید در آن راه برایتان مانع زدایی کنیم وتسهیلگر باشیم.

وی همچنین پشتیبانی از خیرین را یکی دیگر از وظایف سازمان دانست و خاطر نشان کرد: این گونه جلسات برای هم افزایی هرچه بیشتر بین خیرین و سازمان ،  اولویت بندی مشکلات ، تمرکز روی مسائلی که اولویت  دارند و در نتیجه حل کردن مشکلات مطروحه است.

مدیرعامل سازمان رفاه، خدمات و مشارکت های اجتماعی در بخشی از سخنانش به تشکیل قرارگاه اجتماعی شهرتهران اشاره  کرد و افزود:  ضرورت تشکیل قرارگاه

جهت هم افزایی همه نهادها و ارگان های مسئول در حوزه کاهش آسیب های اجتماعی است که این هم افزایی تحت یک مدیریت واحد و میدانی حلقه مفقوده این اقدام بسیار مهم بوده است که با تشکیل قرارگاه مشترک اجتماعی تهران با مدیریت شهردار محترم تهران و حضور مستمر و جهادی سایر نهادهای ذیربط این خلا برطرف و امید آن داریم با شتاب و قوت هرچه بیشتر به سمت کاهش آسیب های اجتماعی تهران گام برداریم .

وی همچنین با تاکید براینکه مددکاران و پرسنل این سازمان به صورت شبانه روز در حال تلاش و خدمات دهی به مدد جویان هستند ،  از رسانه ها خواست تا آنها هم به سهم خود در این تلاش مقدس  شریک باشند و اطلاعات و اخبار میدانی را صادقانه به اطلاع مردم شریف تهران برسانند تا ضمن مقابله با شایعات و اخبار غیر واقع موجبات دلگرمی خادمان مددکار  را نیز فراهم اورند .

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر  به دبیران مجمع خیرین و هدایا به بانوان حاضر در جلسه  از زحمات آنان تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز