خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا مطرح شد:

آخرین جزئیات دو پرونده تیراندازی در شریعتی و درگیری پلیس با سارقان مسلح/ مجرمان گستاخ‌تر شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۹۶۵

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به جزییات دو حادثه تیراندازی و سرقت مسلحانه که در روزهای اخیر در مناطق شمالی شهر اتفاق افتاده بود،‌ گفت: مجرمان گستاخ‌تر شده‌اند.

سردار «حسین رحیمی» رییس پلیس تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به جزییات تیراندازی در خیابان شریعتی گفت: ماجرای تیراندازی در خیابان شریعتی در واقع درگیری بین دو نفر بود که بلافاصله بعد از اطلاع همکاران ما به محل درگیری حاضر شده و فردی که اقدام به تیراندازی کرده بود دستگیر شد.

وی ادامه داد: در ادامه و در بررسی‌هایی که انجام دادیم یک خودروی مازراتی هم از منزل این فرد کشف و ضبط شد. پیگیری در خصوص این پرونده همچنان ادامه دارد.

رییس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: باید بگویم که هر دو طرف در این ماجرا مجرم و متخلف بودند. این پرونده در حال حاضر در پلیس امنیت در حال بررسی است.

سردار رحیمی درباره یک سرقت مسلحانه در خیابان ولنجک گفت: به محض اینکه مطلع شدیم یک گروه سارقان مسلح قصد انجام سرقت را دارند، همکاران ما در کلانتری ولنجک وارد کار شدند. این افراد به محض مشاهده پلیس با گستاخی تمام اقدام به تیراندازی کردند و همکاران ما نیز با رشادت و پایمردی و مجاهدت در مقابل آن‌ها ایستادند.

وی ادامه داد: یک نفر از این سارقان مسلح در جریان این درگیری به همراه سلاحش دستگیر شد. در جریان این درگیری یکی از همکاران ما نیز زخمی شد که البته خداروشکر حال عمومی او الان خوب است.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: گلوله از کنار شقیقه‌اش رد شد و زخمی شد اما خوشبختانه در حال حاضر حال عمومی اش خوب است و دو روز پیش هم در مورد تشویق ویژه قرار گرفت.

رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که با توجه افزایش دستگیری سارقان مسلح اما باز هم شاهد هستیم که این افراد همچنان به اعمال مجرمانه خود ادامه می‌دهند آیادر این خصوص با مشکل قانون مواجه هستیم،‌ گفت: مجرمان گستاخ‌تر شده‌اند. مجرمان جری‌تر شده‌اند و باید به این موضوع تمرکز بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: به نظر من علت این امر پایین بودن هزینه جرم برای مجرمان است. در برخورد با مجرمان یک بخش برخوردهای پلیسی و انتظامی است و بخش دیگر برخوردهای قضایی است که باید در ادامه و تکمیل کننده تلاش‌های پلیس باشد.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: مجرمان امروز این استنباط و احساس را دارند که برخورد آنچنانی با آن‌ها نمی‌شود و قطعا آن‌ها جری‌تر نیز خواهند شد.

رییس پلیس تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که در این زمینه با مشکل قانونی مواجه هستیم،‌ گفت: معتقدم در این زمینه مشکل قانونی وجود ندارد اما باید برخورد قاطع با مجرمان صورت بگیرد.

رییس پلیس تهران بزرگ تصریح کرد: شناسایی سایر افراد این گروه نیز انجام شده و این افراد نیز دستگیر می‌شوند. تعداد زیادی از اقلام و وسایل سرقت مانند دیلم و ... از این گروه نیز کشف و ضبط شده است. این گروه از جمله باندهای سارقان مسلح بودند که در شمال شهر تهران اقدام به سرقت می‌کردند و خوشبختانه قبل از اینکه بتوانند کار خود را انجام دهند شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز