خبرگزاری کار ایران

ملکی:

عزم جدی استانداری تهران برای راه اندازی بیمارستان ملارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۷۹

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران گفت: امیدواریم با همکاری دستگاه ها و پیگیری های این معاونت جهت تامین اعتبار مورد نیاز و رفع نواقص در پروژه، به زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح، باشیم.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ عابد ملکی اظهار داشت: یکی از اولویت‌های مهم عمرانی استانداری تهران، رفع موانع ‌و مشکلات راه اندازی و ‌خدمات رسانی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی شهرستان ملارد عنوان است.

وی افزود: عزم مجموعه استانداری تهران برای راه اندازی بیمارستان ۱۶۰ تخت خوابی ملارد جدی است و با اقدامات قانونی و همکاری دستگاه های مربوطه این مهم محقق خواهد شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عنوان کرد: با توجه به تراکم جمعیت حدود ۴۰۰ هزار نفری شهرستان ملارد و فقر سرانه های بخش بهداشت و درمان در این شهرستان، ضرورت تسریع در تکمیل و بهره‌برداری پروژه مورد نظر را دو چندان نموده است.

ملکی اشاره به پیشرفت ۱۰۰ درصدی این پروژه در بخش ابنیه و تاسیسات، گفت: تاکنون ۷۰ درصد از تجهیزات و اقلام پزشکی این بیمارستان تهیه و نصب گردیده که بنا به اعلام رئیس بیمارستان ۳۰ درصد مابقی در بخش تجهیزات درمانی، تجهیزات داخلی و اداری نیاز به اعتباری بالغ بر ۷۰۰ هزار میلیون ریال دارد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری دستگاه ها و پیگیری های این معاونت جهت تامین اعتبار مورد نیاز و رفع نواقص در پروژه، به زودی شاهد بهره‌برداری از این طرح، باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز