خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر خبر داد:

کمک ۱۰ میلیارد تومانی خیرین به سیل‌زدگان جنوب کشور

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۶۹

سرپرست سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر از جمع‌آوری مبلغ ۱۰ میلیارد تومان برای کمک به مناطق متأثر از سیل و آبگرفتگی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال‌احمر؛ وحید سلیمی با اشاره به خسارات ناشی از سیلاب اخیر در استان‌های جنوبی کشور و نیاز به کمک‌رسانی به مردم حادثه‌‎دیده در این مناطق گفت: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با مشارکت مردم نوع‌دوست و بنگاه‌های اقتصادی، بالغ‌ بر ۱۰ میلیارد تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری‌ کرده است.

وی ادامه داد: بخشی از کمک‌ها در قالب بسته‌های غذایی در شهرستان‌های کنارک استان سیستان و بلوچستان، رودبار در استان کرمان و میناب استان هرمزگان توزیع شده است.

سلیمی افزود: سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر تا امروز در استان‌های متأثر از سیل و آبگرفتگی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بسته غذایی و بهداشتی توزیع کرده است.

سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر در فراخوانی از مردم و خیرین خواسته است تا کمک‌های نقدی و غیر نقدی خود را برای دستگیری از خانوارهای آسیب‌دیده از سیل جنوب کشور، به این سازمان تحویل دهند.

مردم خیر و نوع‌دوست کشورمان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را به شماره حساب ۹۹۹۹۹ نزد بانک‌های ملی،سپه،ملت و کشاورزی و یا با شماره گیری کد  #۱۱۲* ۷۳۷*  واریز کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز