خبرگزاری کار ایران

کشف ۱۸ قبضه سلاح غیرمجاز در تهران/ دستگیری متهم در میدان آزادی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۲۳۸

رئیس پلیس امنیت عمومی پایتخت از دستگیری عامل فروش سلاح و مهمات جنگی در ۲عملیات جداگانه در تهران و استان البرز خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان یک قبضه سلاح جنگی ،۱۷ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ،۲۵ عدد فشنگ جنگی و ۱۵۰۰۰ عدد ساچمه کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "پیام کاویانی" در تشریح جزییات این خبر گفت: در اوایل هفته قبل خبری در خصوص فروش سلاح و مهمات جنگی و شکاری غیرمجاز در فضای مجازی دریافت کردیم.

وی افزود: بلافاصله ماموران مرکز عملیات این پلیس با  تحقیقات فنی و پلیسی به دست آوردند فردی که ساکن استان البرز  است قصد دارد با حضور در شهر تهران یک قبضه  سلاح جنگی بفروشد که با تیز هوشی ماموران متهم در صبح روز بیست و نهم دی ماه  در حوالی میدان "آزادی" دستگیر و در بازرسی از خودروی متهم  یک قبضه سلاح جنگی ، یک قبضه سلاح شکاری و ۲۵ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

کاویانی  در ادامه  تصریح کرد: متهم در اعترافات خود محل اختفای این سلاح را در استان البرز اعلام کرد و  ماموران پس از اخذ نیابت قضائی در عصر همان روز به محل مورد نظر اعزام و موفق به کشف ۱۶ قبضه سلاح شکاری غیر مجاز ۱۵ هزار عدد ساچمه و یک دستگاه شوکر بدون مجوز شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران در پایان به اشاره به معرفی متهم به دادسرا خاطر نشان کرد: تحقیقات پلیسی برای شناسایی سایر مرتبطین پرونده ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز