خبرگزاری کار ایران

استفاده رایگان از اماکن ورزشی آبی شهرداری تهران برای بانوان در روز مادر

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۶۱۳۰

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران با اعلام اینکه سوم بهمن ماه به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) ۵۵ مجموعه ورزشی آبی سازمان ورزش برای بانوان رایگان است، از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا عاشوری درباره نحوه فعالیت مجموعه‌های ورزشی سازمان ورزش به مناسبت ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر گفت: روز یکشنبه سوم بهمن ماه۱۴۰۰ استفاده از ۵۵ مجموعه ورزشی آبی(استخرها) که زیر نظر این سازمان فعالیت دارند، برای بانوان رایگان است.

سرپرست معاونت اماکن و فضاهای ورزشی سازمان ورزش شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع ویروس اُمیکرون دستور العمل جدید از سوی ستاد ملی کرونا در خصوص محدودیت و تعطیلی مجموعه‌های ورزشی ابلاغ شده است یا خیر؟ گفت: در حال حاضر در این خصوص دستورالعمل جدیدی به سازمان ورزش ابلاغ نشده و این مجموعه‌های ورزشی با ۵۰ الی ۶۰ درصد ظرفیت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ابلاغی قبل فعالیت می‌کنند.

عاشوری در پاسخ به این سوال که چه اقدامی برای معرفی مجدد مجموعه‌های ورزشی شهرداری به شهروندان صورت گرفته است، بیان کرد: هنوز اقدامی در این زمینه صورت نگرفته چون نصب بیلبورد، ساخت تیزر و... برای معرفی دوباره مجموعه‌های ورزشی نیازمند بررسی بیشتر و یک برنامه‌ریزی دقیق مالی است.

براساس اعلام سایت شهر، او همچنین از برنامه‌ریزی سازمان ورزش برای راه‌اندازی مجدد مجموعه‌های ورزشی تعطیل شده خبر داد و افزود: در حال تلاش هستیم تا با انجام یکسری اقدامات این مجموعه‌ها را از وضعیت تعطیلی خارج کرده و زمینه رونق دوباره آن‌ها را فراهم کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز