خبرگزاری کار ایران

تقویم آموزشی دانشگاه علم و صنعت اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۵۴۱۱

​دانشگاه علم و صنعت ایران، تقویم آموزشی نیمسال دوم سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، با اعلام این دانشگاه، شروع انتخاب واحد کلیه مقاطع تحصیلی دانشگاه علم و صنعت تاریخ ۹ بهمن ماه خواهد بود و مهلت انتخاب واحد کلیه دانشجویان دانشگاه علم و صنعت در تاریخ ۱۲ بهمن ماه سال جاری به پایان خواهد رسید. 

معاونت آموزشی دانشگاه علم و صنعت اعلام کرده که شروع کلاس‌های نیمسال دوم این دانشگاه و شروع امتحانات فارغ‌التحصیلی در تاریخ ۱۶ بهمن ماه خواهد بود و تاریخ ۱۹ بهمن، زمان پایان مهلت قفل نمرات تحصیلات تکمیلی ترم قبل است. 

دانشجویان کلیه مقاطع دانشگاه علم و صنعت می‌توانند در بازه زمانی ۲۳ و ۲۴ بهمن ماه نسبت به حذف و اضافه واحدهای خود اقدام کنند. 

پایان امتحانات فارغ‌التحصیلی این دانشگاه ۴ اسفند سال جاری خواهد بود و ۱۱ خرداد ماه سال ۱۴۰۱ حذف اضطراری دانشجویان پایان می‌یابد. 

با اعلام دانشگاه علم و صنعت، کلاس‌های این دانشگاه برای نیمسال دوم در تاریخ ۱۲ خرداد ماه سال آتی پایان می‌یابد و زمان شروع کلاس‌های جبرانی و امتحانات آزمایشگاه‌ها ۱۶ خرداد ماه سال آتی خواهد بود و تا تاریخ ۲۲ خرداد ادامه خواهد داشت. 

امتحانات نمیسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱.۱۴۰۰ دانشگاه علم و صنعت نیز در بازه زمانی ۲۳ خرداد تا ۵ تیر ماه خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز