خبرگزاری کار ایران

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران خبر داد:

دستگیری عوامل تیراندازی در خیابان وحدت اسلامی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۴۹۵۶

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران از دستگیری اراذل و اوباشی که طی روزهای بیستم و بیست و یکم دی ماه سال جاری در خیابان وحدت اسلامی اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت در بین مردم کردند، خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران امروز چهارشنبه بیست و نهم دی ماه سال جاری در جمع خبرنگاران درباره شرارت دو گروه از اراذل و اوباش که در شهر تهران اقدام به تیراندازی و ایجاد رعب و وحشت کرده بودند، گفت: اقدام به شرارت این دو گروه در خیابان وحدت اسلامی و در برخی مغازه‌های این محدوده بوده است.

وی با اشاره به تخریب و آثار گلوله در محل حادثه ادامه داد: جای گلوله‌ها روی مغازه فوق که در روز بیستم و بیست و یکم دی ماه ناشی از شرارت اراذل و اوباش است همچنان مشخص است.

سرهنگ راستی تصریح کرد: این دو گروه با کری خوانی اقدام به ایجاد دعوا و درگیری در شهر می‌کردند و در کمتر از بیست و چهار ساعت توسط نیروی انتظامی شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ راستی خاطرنشان کرد: این دو گروه اراذل و اوباش با هم قرارهایی را در ۳ نقطه از داخل و ۱ نقطه خارج از شهر تهران داشتند و همه متهمان دستگیر شده سابقه سرقت، شرارت و درگیری با سلاح سرد را دارند.

رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران تصریح کرد: ۲ دستگاه موتور سیکلت از آن‌ها توقیف شده و در کیانشهر نیز مشابه این اتفاق رخ داده است.

سرهنگ راستی تاکید کرد: ۷ نفر از اراذل و اوباش از این ۲ گروه فوق دستگیر شده و هم اکنون در اختیار پلیس هستند یکی از متهمان این پرونده نیز در خارج از کشور است. همکاری خوب قوه قضائیه با پلیس در این پرونده جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز