خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خبر داد؛

ارائه ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی به مددجویان تهرانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۸۳

مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۳۹۵۴ مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان تهران ارائه شده است.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی با اشاره به ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت این نهاد، گفت: ۳۹۵۴  مورد خدمت حقوقی در ۹ ماهه سال جاری به مددجویان تحت حمایت ارائه شده است.

وی افزود: تهیه، تنظیم اظهارنامه، شکواییه و دادخواست لوایح دفاعیه به منظور ارائه به مراجع قضائی و مشاوره حقوقی به مددجویان تحت حمایت ازجمله اقدامات اداره حقوقی در این مدت زمان بوده است.

پرپنچی با بیان اینکه تمام برنامه‌ریزی‌ها در کمیته امداد بر پایه حضور مردم و مشارکت آنها در برنامه‌های محرومیت‌زدایی این نهاد انجام می‌شود، بیان کرد: هم اکنون ۶۷ وکیل نیکوکار در راستای ارائه خدمات حقوقی و قضایی به مددجویان تحت حمایت با این نهاد همکاری دارند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران تصریح کرد: خدمات حقوقی و قضایی وکلای نیکوکار از طریق دفتر معاضدت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضائیه به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد ارائه می شود.

وی خاطرنشان کرد: وکلای دفتر اداره معاضدت کانون وکلای دادگستری در کمیته امداد استان تهران در حال حاضر به مدت دو روز در هفته ( یکشنبه و سه شنبه) فعالیت می‌کنند.

پرپنچی ادامه داد: همچنین مطابق تفاهمنامه کمیته امداد با مرکز وکلای قوه قضائیه،مددجویان تحت حمایت می توانند از خدمات حقوقی و قضایی وکلای این مجموعه نیز بهره مند شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران خاطرنشان کرد: مددجویان تحت حمایت با مراجعه به میدان فردوسی، خیابان انقلاب کوچه یکم علوی ،کمیته امداد مرکزی تهران ( مناطق ۷،۶ و ۱۱) می توانند از خدمات مشاوره و راهنمایی حقوقی بهره مند شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز