خبرگزاری کار ایران

انهدام باند سارقان داروهای کمیاب بیمارستانی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۶۲۰

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت عمومی پایتخت از انهدام باند سارقان داروهای کمیاب و گران قیمت داروخانه های تهران خبر داد و گفت: از مخفیگاه سرکرده باند ۳۲عدد داروی گران قیمت و کمیاب کشف شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" در تشریح این خبر،اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره  سرقت  داروهای کمیاب بیمارستانی از داروخانه ها در سطح شهر تهران، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی و استفاده از شگردهای پلیسی، ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به دست آوردند چند سارق با همکاری یکدیگر سرقت ها را انجام می دهند.

سرهنگ مرادی با اشاره به اینکه سرکرده باند شناسایی   و مشخص شد که یکی از کارمندان قرادادی بیمارستانی انجام سرقت را طراحی و برنامه ریزی می کند، تصریح کرد: با شناسایی محفیگاه سارق و هماهنگی های قضائی، ماموران در یک عملیات ضربتی متهم را دستگیر و از مخفیگاهش ۳۲ عدد داروی کمیاب و گران قیمت مور نیاز بیمارستان ها کشف شد.

مرادی در ادامه گفت: کارشناسان ارزش ریالی داروهای را ۵۰۰میلیون ریال محاسبه کرده اند.

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت تهران بزرگ در پایان از شهروندان خواست: از تامین این گونه اقلام از مبادی غیرمجاز خودداری کرده و در صورت برخورد با اینگونه موارد مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز