خبرگزاری کار ایران

جست‌‌وجوی هلال‌احمر برای نجات دو گمشده‌ی ارتفاعات شانجان در شبستر ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۳۳۳۰

معاون امدادونجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: جست‌‌وجوی هلال‌احمر برای نجات دو گمشده‌ی ارتفاعات شانجان در شبستر ادامه دارد.

به گزارش ایلنا، سیدی، معاون امدادونجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی گفت: بامداد روز شنبه ۲۵ دی‌ماه، طبق تناس با شماره ۱۱۲ جمعیت هلال احمر استان، مبنی بر  عدم مراجعت دو عضو یک خانواده از ارتفاعات شانجان و احتمال گم شدن و گرفتاری در برف و کولاک آنها، بلافاصله دو تیم امدادی از جمعیت هلال احمر شهرستان شبستر، برای جست‌وجو به ارتفاعات شانجان اعزام شدند .

وی ادامه داد: با توجه به وسعت و صعب العبور بودن منطقه، دو تیم کمکی از شهرستان معینِ شبستر (جمعیت هلال احمر مرند) و چهار تیم عملیاتی دیگر با استفاده از خودروی برف روی آرگو به محل حادثه اعزام شدند.

معاون امدادونجات هلال‌احمر آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: به طور کلی ۸ تیم امدادی به‌ظرفیت ۴۰ نجاتگر و امدادگر از شهرهای شبستر، مرند و تبریز، عملیات جست‌وجو و نجات را در ارتفاعات شانجان مشرف به میشو از چندین جبهه آغاز کردند و تا غروب روز گذشته عملیات جستجو و نجات ادامه داشت که به علت تاریکی، صعب‌العبور و برفی بودن منطقه، این عملیات به صبح امروز موکول شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز