خبرگزاری کار ایران

زمان و نحوه ثبت‌نام غیرحضوری پذیرفته‌شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۱۱۸۲۸۶۴

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: کلیه پذیرفته شدگان کارشناسی بر اساس سوابق تحصیلی دانشگاه پیام نور از ۲۶ دی ماه لغایت ۲ بهمن ماه فرصت دارند برای ثبت نام و پذیرش غیرحضوری به سیستم گلستان دانشگاه به نشانی reg. pnu. ac. ir مراجعه کنند.

به گزارش ایلنا، محسن حیدری با اشاره به مراحل پذیرش گفت: جزئیات نحوه پذیرش به طور کامل بر روی سیستم گلستان اطلاع‌رسانی شده و هر دانشجو می‌تواند با شناسه کاربری که در سیستم گلستان شرح داده شده و رمز عبور که کد ملی است، وارد سیستم شده و از طریق مسیر آموزش==> دانشجو==> پذیرش غیرحضوری==> «پذیرش غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود» برای ثبت نام اقدام کند.

وی به زمان مراجعه حضوری دانشجویان اشاره و تصریح کرد: بعد از تکمیل مراحل ثبت نام، دانشجویان باید از ۲۷ دی ماه الی ۴ بهمن ماه ۱۴۰۰، برای تشکیل پرونده فیزیکی و ثبت پذیرش نهایی به مرکز قبولی خود مراجعه کنند.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار داشت: دانشجو پس از مراجعه حضوری شماره دانشجویی دریافت می‌کند و از تاریخ ۲ بهمن ماه می‌تواند به سیستم گلستان مراجعه کرده و با درج شماره دانشجویی خود به عنوان شناسه کاربری و شماره شناسنامه به عنوان گذرواژه برای انتخاب واحد اقدام کند.

وی در خصوص لزوم پرداخت شهریه اظهار داشت: کلیه دانشجویان قبل از انجام انتخاب واحد، موظف به پرداخت شهریه ثابت هستند که نحوه پرداخت شهریه نیز به طور کامل در صفحه نخست سیستم گلستان دانشگاه پیام نور به نشانی reg. pnu. ac. ir اطلاع‌رسانی شده است.

محسن حیدری یادآور شد: دانشجویان پس از پرداخت شهریه باید از طریق مسیر ثبت نام ==> عملیات ثبت نام ==> «ثبت نام اصلی» برای انتخاب واحد اقدام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز